Burmistrza Miasta i Gminy Sztum
z dnia 21 kwietnia 2004 roku
w sprawie powołania Komisji Przetargowej
Na podstawie przepisów art. 19 ust. 2 , art. 20 i art. 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 19, poz. 177)
zarządzam, co następuje:
W związku z wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania o cenę na dostawę materiałów biurowych dla Urzędu Miasta i Gminy w Sztumie na okres jednego roku, powołuję Komisję do przeprowadzenie postępowania i wyboru najkorzystniejszej oferty w składzie:
Przewodniczący - Małgorzata Draganek
Członkowie:
- Teresa Nowak
- Sabina Jabłońska-Janus
Komisja jest zobowiązana przeprowadzić postępowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz
Miasta i Gminy Sztum
Leszek Tabor