- Rejestr Instytucji Kultury
Informacja o rejestrze instytucji kultury oraz sposobie udostępniania danych w nim zawartych na podstawie Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 26 stycznia 2012 r. w sprawie sposobu prowadzenia i udostępniania rejestru instytucji kultury (Dz. U. z 2012 r., poz. 189):
- Rejestr instytucji kultury jest prowadzony w postaci elektronicznej.
- Niezależnie od prowadzonego rejestru, dla każdej instytucji kultury zakłada się i prowadzi oddzielnie elektroniczną księgę rejestrową.
- Zmiany wpisu w rejestrze dokonuje się z urzędu albo na wniosek dyrektora instytucji kultury lub osoby przez niego upoważnionej.
- Wniosek o dokonanie zmiany wpisu w rejestrze składa się w postaci papierowej, w jednym egzemplarzu, albo w postaci elektronicznej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. Nr 64, poz. 565 z późn. zm.).
- Do wniosku dołącza się dokumenty stanowiące podstawę dokonania zmiany wpisu w rejestrze.
- Dane zawarte w rejestrze udostępnia się przez:- otwarty dostęp do zawartości rejestru, - wydanie odpisu z rejestru albo księgi rejestrowej.
- Organizator prowadzący rejestr instytucji kultury wydaje urzędowo poświadczony odpis każdemu, kto zwróci się z wnioskiem o jego wydanie.
- Odpis z rejestru instytucji kultury może być pełny lub skrócony.
- Odpis pełny zawiera treść wszystkich wpisów dokonanych w księdze rejestrowej.
- Odpis skrócony zawiera treść aktualnych wpisów dokonanych w rejestrze.
- Odpis przesyła się wnioskodawcy w terminie 14 dni od dnia otrzymania wniosku, na adres wskazany we wniosku, przesyłką poleconą lub przekazuje się osobiście wnioskodawcy albo osobie przez niego upoważnionej, za pisemnym potwierdzeniem odbioru.
- Odpis może być przesłany również w postaci dokumentu elektronicznego.
- Wydanie urzędowo poświadczonego odpisu z rejestru albo księgi rejestrowej następuje na wniosek.
Załączniki:
- Rejestr instytucji kultury (plik do pobrania),
- Wniosek o odpis z rejestru instytucji kultury (plik do pobrania).
- Rejestr Żłobków i Klubów Dziecięcych
Załączniki:
- Rejestr żłobków i klubów dziecięcych (plik do pobrania),
- Ewidencja szkół i placówek niepublicznych
Załączniki:
-
Ewidencja szkół i placówek niepublicznych 12.09.2024
Szczegóły pliku
Nazwa: 10_ewidencja szkół i placówek niepublicznych 12.09.2024.pdf
Opis: 10 ewidencja 16.09
Utworzono: 2024-09-16 10:32:58
Data dodania: 2024-09-16 10:34:06
Autor pliku: Brak autora
Wprowadził/a: Kosmowski Daniel
Rozmiar pliku: 0.07 MB
Rozszerzenie pliku: pdf
- Rejestr zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych
-
Rejestr zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych - DETAL
Szczegóły pliku
Nazwa: 2021_01_21_WNIOSEK_O_UDOSTEPNIENIE_DANYCH_alkohol.pdf
Opis: Rejestr zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych - DETAL
Utworzono: Brak daty utworzenia
Data dodania: 2021-01-21 12:17:15
Autor pliku: Miłosz Gutjar
Wprowadził/a: Belzyt Miłosz
Rozmiar pliku: 0.22 MB
Rozszerzenie pliku: pdf - Rejestr zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych - GASTRONOMIA - pobierz
- Rejestr podmiotów otrzymujących zezwolenie jednorazowe na sprzedaż napojów alkoholowych - pobierz
- Ewidencja kąpielisk
Departament Bezpieczeństwa Zdrowotnego Wody - Serwis kąpielisk
- Wykaz kąpielisk - pobierz
- Karta kąpieliska - pobierz
- Ocena jakości wody w kąpielisku (SE.NS.30.4422.12.2018.ET) (22.06.2018) - pobierz
- Ocena jakości wody w kąpielisku (SE.NS.30.4422.17.2018.ET) (27.07.2018) - pobierz
- Ocena jakości wody w kąpielisku (SE.NS.30.4422.19.2018.ES) (10.08.2018) - pobierz
- Ocena jakości wody w kąpielisku (SE.NS.30.4422.21.2018.IK) (27.08.2018) - pobierz