Burmistrza Miasta i Gminy Sztum
z dnia 02 lutego 2005 r.
w sprawie powołania Komisji Przetargowej
Na podstawie art. 19 ust. 2, art. 20 i art. 21 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. prawo zamówień publicznych
zarządzam co następuje:
W związku z wszczęciem II postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, o wartości do 60.000 EURO na dostawę samochodu osobowego
powołuję Komisję do przeprowadzenia postępowania i wyboru najkorzystniejszej oferty
w składzie:
Przewodniczący: Mielniczek Anna
Członkowie: Kumuda Dariusz
Dobrzyński Marek- sekretarz komisji
1) Postępowanie wszczęto dnia 20.01.2005 r. na wniosek Anny Mielniczek- Sekretarza Miasta i Gminy Sztum.
2) Przetarg odbędzie się w dniu 08.02.2005 r., o godz. od 10.15 w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Sztumie ul. Mickiewicza 39 pok. 33.
Komisja przetargowa obowiązana jest przeprowadzić przetarg zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz
Miasta i Gminy Sztum
Leszek Tabor