Burmistrza Miasta i Gminy Sztum
z dnia 21 stycznia 2005 r.
w sprawie powołania Komisji Przetargowej
Na podstawie art. 19 ust. 2, art. 20 i art. 21 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177)
Zarządzam co następuje
W związku z wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania o cenę, o wartości do 60.000 EURO na dostawę samochodu osobowego, powołuję Komisję do przeprowadzenia postępowania i wyboru najkorzystniejszej oferty
w składzie:
Przewodniczący: Anna Mielniczek
Członkowie: Dariusz Kumuda
Marek Dobrzyński- sekretarz komisji
1. postępowanie wszczęto dnia 21,01.2005 r. na wniosek Anny Mielniczek- Sekretarza Miasta i Gminy Sztum.
2. Przetarg odbędzie się w dniu 08.02.2005 r., o godz. 10.15 w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Sztumie ul. Mickiewicza 39 pok. 33.
Komisja przetargowa obowiązana jest przeprowadzić przetarg zgodnie z obowiązującymi przepisami
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania
Burmistrz
Miasta i Gminy Sztum
Leszek Tabor