Burmistrza Miasta i Gminy Sztum
z dnia 30 grudnia 2004r.
w sprawie powołania Komisji Przetargowej
Na podstawie art.19 ust.2, art.20 i art.21 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004r prawo zamówień publicznych
zarządzam co następuje
W związku z wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego , o wartości do 60.000 EURO na dostawę mikrociągnika dla ZGKiM w Sztumie
powołuję Komisję do przeprowadzenia postępowania i wyboru najkorzystniejszej oferty
w składzie :
Przewodniczący: Kłopotowski Mieczysław
Członkowie: Bartołd Sergiusz
Nowak Teresa – sekretarz komisji
1.Postępowanie wszczęto dnia 20.12.2004r na wniosek Mieczysława Kłopotowskiego – Kierownik Ref.GK i SO w Urzędzie Miasta i Gminy Sztum.
2.Przetarg odbędzie się w dniu 05.01.2005r , o godz. od 12.30 w siedzibie
Urzędu Miasta i Gminy w Sztumie ul. Mickiewicza 39 pok. 33 .
Komisja przetargowa obowiązana jest przeprowadzić przetarg zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz
Miasta i Gminy Sztum
Leszek Tabor