Burmistrza Miasta i Gminy Sztum
z dnia 7 września 2004r.
w sprawie powołania Komisji Przetargowej
Na podstawie art.19 ust.2, art.20 i art.21 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004r prawo zamówień publicznych
Zarządzam co następuje
W związku z wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego , o wartości do 60.000 EURO na wykonanie remontu budynku socjalnego na Stadionie Miejskim w Sztumie
powołuję Komisję do przeprowadzenia postępowania i wyboru najkorzystniejszej oferty
w składzie :
Przewodniczący: Tchórzewski Zbigniew
Członkowie: Dobrzyński Marek
Kumuda Dariusz
1.Postępowanie wszczęto dnia 07.09.2004r na wniosek Zbigniewa Tchórzewskego – Kierownika Referatu Inwestycji,Rozwoju i Planowania Przestrzennego UMiG Sztum.
2.Przetarg odbędzie się w dniu 23.09.2004r , o godz. od 12.30 w siedzibie
Urzędu Miasta i Gminy w Sztumie ul. Mickiewicza 39 pok. 39 .
Komisja przetargowa obowiązana jest przeprowadzić przetarg zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz
Miasta i Gminy Sztum
Leszek Tabor