Burmistrza Miasta i Gminy w Sztumie
z dnia 26 lipca 2004 roku
w sprawie powołania Komisji Przetargowej
Na podstawie art.19 ust.2 , art. 20 i art. 21 ust. 1 i 2 ustawy dnia 29.01.2004 r. prawo zamówień publicznych
zarządzam co następuje:
W związku z wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania o cenę o wartości do 60.000 EURO na dostawę samochodu osobowego dla Urzędu Miasta i Gminy w Sztumie
Powołuję Komisję do przeprowadzenia postępowania i wyboru najkorzystniejszej oferty
w składzie:
Przewodniczący: Wyżykowska Iwona
Członkowie: Bednarski Wojciech
Nowak Teresa
1. Postępowanie wszczęto dnia 14.07.2004 r. na wniosek Mieczysława Kłopotowskiego – Kierownika Referatu Gospodarki Komunalnej i Spraw Obywatelskich UMiG Sztum.
2. przetarg odbędzie się w dniu 30.07.2004 r., o godz. 12.30 w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Sztumie ul. Mickiewicza 39 pok. 33.
Komisja przetargowa obowiązana jest przeprowadzić przetarg z obowiązującymi przepisami.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz
Miasta i Gminy Sztum
Leszek Tabor