Burmistrza Miasta i Gminy Sztum
z dnia 07 kwietnia 2004 roku
w sprawie powołania Komisji Przetargowej
Na podstawie art.19 ust.2, art.20 i art.21 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004r prawo zamówień publicznych
zarządzam co następuje
W związku z wszczęciem II postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na: Opracowanie dokumentacji budowlanej i wykonawczej /wraz z przedmiarem i kosztorysem inwestorskim/ na modernizację istniejącego ciągu pieszego - bulwar nad J. Sztumskim - z infrastrukturą towarzyszącą i zielenią powołuję Komisję do przeprowadzenia postępowania i wyboru najkorzystniejszej oferty w składzie:
- Przewodniczący: Zbigniew Tchórzewski
- Członkowie:
Teresa Nowak
Daria Mietlewska-Dura
Marek Dobrzyński
- Postępowanie wszczęto dnia 24.03.2004r na wniosek Zbigniewa Tchórzewskiego -Kierownika Referatu Inwestycji,Rozwoju i Planowania Przestrzennego UMiG Sztum.
- Przetarg odbędzie się w dniu 16.04.2004r, o godz. 12.30 w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Sztumie ul. Mickiewicza 39 pok. 33.
Komisja przetargowa obowiązana jest przeprowadzić przetarg zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz
Miasta i Gminy Sztum
Leszke Tabor