Burmistrza Miasta i Gminy w Sztumie
z dnia 28 stycznia 2004 roku
w sprawie Regulaminu Wynagradzania pracowników Urzędu Miasta i Gminy w Sztumie
Na podstawie art. 772 Kodeksu Pracy, Ustawa z dnia 26 czerwca 1974r. (t.j.Dz. U. z 1998r. Nr 21, poz. 94; z późn. zm.)
Zarządzam co następuje:
Wprowadza się w życie Regulaminu Wynagradzania pracowników Urzędu Miasta i Gminy w Sztumie.
Regulamin określa warunki wynagradzania za pracę oraz inne świadczenia związane z pracą i zasady ich przyznawania.
Traci moc:
- Zarządzenie Nr 7/95 Burmistrza Miasta i Gminy w Sztumie z dnia 6 marca
1995r. w sprawie ustalania wysokości funduszu nagród w Urzędzie Miasta i
Gminy w Sztumie; - Zarządzenie Nr 11/95 Burmistrza Miasta i Gminy w Sztumie z dnia 10 marca
1995r. w sprawie wypłaty wynagrodzenia za czas niezdolności pracownika do
pracy wskutek choroby; - Uchwała nr 15/95 Zarządu Miasta i Gminy Sztum w sprawie przyznawania i
wypłacania nagród dla pracowników samorządowych oraz kierowników i
pracowników jednostek organizacyjnych gminy; - Regulamin premiowania pracowników obsługi zatrudnionych w Urzędzie
Miasta i Gminy w Sztumie z dnia 1 stycznia 1999r. - Zarządzenie Nr 50/200 Burmistrza Miasta i Gminy Sztum z dnia 21 grudnia
2000r. w sprawie zwrotu kosztów za okulary korygujące wzrok.
Regulamin wchodzi w życie w terminie 14 dni od otrzymania go przez pracownika.
Burmistrz
Miasta i Gminy Sztum
Leszek Tabor