Burmistrza Miasta i Gminy Sztum
z dnia 23 grudnia 2003r
w sprawie powołania Komisji Przetargowej.
Na podstawie § 1 Uchwały nr 10/2002 Zarządu Miasta i Gminy Sztum z dnia 22 lutego 2002 r. w sprawie powoływania osób do składu Komisji na przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i zatwierdzenie regulaminu pracy komisji przetargowych
Zarządzam, co następuje:
W związku ze wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na opracowanie dokumentacji budowlanej wraz ze studium wykonalności na budowę hali sportowej o wymiarach płyty boiska 36 m X 19 m., polepszenie bazy dydaktyczno wychowawczej wraz z boiskami sportowymi i infrastrukturą towarzyszącą dla Gimnazjum nr I w Sztumie
Powołuję Komisję, która przeprowadzi postępowanie i dokona wyboru najkorzystniejszej oferty
w składzie:
- Zbigniew Tchórzewski
- Dariusz Kumuda
- Aldona Ruszkowska
- Teresa Nowak
- Barbara Richert
- Bożena Falkowska
- Postępowanie wszczęto dnia 27 listopada 2003 r. na wniosek Dyrektora MGZO.
- Przetarg odbędzie się w dniu 29 grudnia 2003 r., o godz. 11.30 w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Sztumie ul. Mickiewicza 39 pok. Nr 33.
Komisja przetargowa obowiązana jest przeprowadzić przetarg zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz
Miasta i Gminy Sztum
Leszek Tabor