Burmistrza Miasta i Gminy Sztum
z dnia 17 grudnia 2003r
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji rocznej UMiG.
- Zarządzam przeprowadzenie inwentaryzacji UmiG.
- Spisem z natury należy objąć składniki majątkowe wykazane w planie inwentaryzacji na 2003 rok.
- Osobą materialnie odpowiedzialną jest kierownik jednostki.
- Termin rozpoczęcia 31.12.2003 r., zakończenia inwentaryzacji 31.01.2004r.
- Do przeprowadzenia inwentaryzacji wymienionych składników majątkowych wyznaczam komisję inwentaryzacyjną w następującym składzie:
Pierwszy zespół:- Danuta Wiatrowska – przewodniczący
- Teresa Zgubińska – członek
Drugi zespół:- Iwona Wyżykowska – przewodniczący
- Beata Tritt – członek
Trzeci zespół:- Krystyna Lubińska
Czwarty zespół- Krystyna Lubińska – przewodniczący
- Darek Kumuda – członek
- Pelagia Michalska – członek
Do przeprowadzenia spisu z natury następujących składników majątku:
- Pierwszy zespół spisowy – środki pieniężne w gotówce ze sprzedaży znaków skarbowych, papiery wartościowe, druki ścisłego zarachowania.
- Drugi zespół spisowy – składniki aktywów będące własnością innych jednostek, powierzone do przechowywania lub używania, paliwa pojazdach służbowych.
- Trzeci zespół spisowy – w drodze uzyskania potwierdzenia salda.
- Czwarty zespół spisowy – w drodze weryfikacji poprzez porównanie danych w księgach rachunkowych z dokumentami źródłowymi.
Osoby powołane na członków zespołu na członków zespołu ponoszą odpowiedzialność za właściwe oraz zgodne z obowiązującymi przepisami przeprowadzenia spisu z natury.
Inwentaryzację należy przeprowadzić wg stanu na dzień 31.12.2003 r.
Arkusze spisowe wydano przewodniczącemu zespołu spisowego.
Kierownik jednostki
Burmistrz
Miasta i Gminy Sztum
Leszek Tabor