Burmistrza Miasta i Gminy Sztum
z dnia 17 grudnia 2003 r.
w sprawie powołania Komisji Przetargowej
Na podstawie § 1 Uchwały nr 10/2002 Zarządu Miasta i Gminy Sztum z dnia 22 lutego 2002r. w sprawie powoływania osób do składu Komisji na przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i zatwierdzenie regulaminu pracy komisji przetargowych
Zarządzam, co następuje:
W związku z wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania o cenę na obsługę prawną Urzędu Miasta i Gminy w Sztumie na lata 2004-2005
Powołuję Komisję Przetargową, która przeprowadzi postępowanie i dokona wyboru najkorzystniejszej oferty
Anna Mielniczek – przewodnicząca Komisji
Małgorzata Draganek
Teresa Nowak
- Rozstrzygnięcie przetargu odbędzie się w dniu 30 grudnia 2003r. godz. 10.00 w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Sztumie ul. Mickiewicza 39 pok. Nr 33.
Komisja przetargowa w składzie jak wyżej, obowiązana jest przeprowadzić przetarg zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz
Miasta i Gminy w Sztumie
Leszek Tabor