Burmistrza Miasta i Gminy Sztum
z dnia 12 grudnia 2003 roku
w sprawie przeniesień planowanych wydatków z rezerwy budżetowej i między paragrafami na 2003 rok.
Na podstawie art.128 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 26 listopada 1998 roku o finansach publicznych (t. j. z 2003 r Dz. U. Nr 15 poz. 148 ze zmianami) oraz § 8 uchwały budżetowej
Burmistrz Miasta i Gminy Sztumie zarządza, co następuje:
- Dokonuje się przeniesień planowanych wydatków z rezerwy budżetowej do dz.900 „Gospodarka komunalna i ochrona środowiska” rozdz. 90015 „Oświetlenie ulic, placów i dróg”
- Dokonuje się przeniesień planowanych wydatków między paragrafami w dz. 900 „Gospodarka komunalna i ochrona środowiska”
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Burmistrz
Miasta i Gminy Sztum
Leszek Tabor
- Przeniesień planowanych wydatków z rezerwy budżetowej dokonuje się do działu 900 „Gospodarka komunalna i ochrona środowiska” rozdz. 90015 „Oświetlenie ulic, placów i dróg” o kwotę 16.500 zł. w celu sfinansowania wydatków na oświetlenie ulic w mieście i gminie dla których gmina nie jest zarządcą,
- Przeniesień planowanych wydatków między paragrafami dokonuje się w dz. 900 „Gospodarka komunalna i ochrona środowiska” rozdz. 90004 „Utrzymanie zieleni w mieście i gminie” o kwotę 1.953 zł. w celu sfinansowania wydatków na zakup sadzonek, drzew i krzewów ozdobnych.
Załącznik