Burmistrza Miasta i Gminy Sztum
z dnia 03 grudnia 2003 roku
w sprawie przeniesień planowanych wydatków między paragrafami w 2003 r.
Na podstawie art. 128 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 26 listopada 1998 roku o finansach publicznych (t. j. z 2003 r. Dz. U. Nr 15 poz. 148 ze zmianami) oraz § 8 uchwały budżetowej
Burmistrz Miasta i Gminy w Sztumie zarządza, co następuje:
Dokonuje się przeniesień planowanych wydatków między paragrafami w dziale 600 „Transport i łączność", w dziale 750 „Administracja publiczna" i w dziale 853 „Opieka społeczna".
Szczegółowy wykaz zmian zawiera załącznik Nr 1 do niniejszego zarządzenia, załącznik Nr 2 - plan finansowy dochodów i dotacji oraz wydatków związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych jednostce samorządu terytorialnego.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Burmistrz
Miasta i Gminy Sztum
Leszek Tabor
Załączniki do wglądu w pokoju nr 34 u pani Czesławy Jaźwińskiej.