Burmistrza Miasta i Gminy Sztum
z dnia 12 września 2003 r.
w sprawie powołania Komisji Przetargowej.
Na podstawie § 1 Uchwały Nr 10./2002 Zarządu Miasta i Gminy Sztum z dnia 22 lutego 2002 r. w sprawie powoływania osób do składu Komisji na przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i zatwierdzenie regulaminu pracy komisji przetargowych
zarządzam, co następuje:
W związku z wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na: wybór banku, który będzie obsługiwał budżet Miasta i Gminy Sztum na lata 2003 – 2006
powołuję Komisję do przeprowadzenia postępowania i wyboru najkorzystniejszej oferty w składzie:
Przewodniczący: Miętkowska Franciszka
Członkowie:
Wiatrowska Danuta
Nowak Teresa
- Postępowanie wszczęto dnia 29 sierpnia 2003 r. na wniosek Skarbnika Miasta i Gminy – Franciszki Miętkowskiej
- Przetarg odbędzie się w dniu 24 września 2003 r. o godz. 14.15 w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Sztumie ul. Mickiewicza 39 pok. Nr 33.
Komisja przetargowa obowiązana jest przeprowadzić przetarg zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz
Miasta i Gminy Sztum
Leszek Tabor