Burmistrza Miasta i Gminy Sztum
z dnia 09 września 2003 roku
w sprawie powołania Komisji do dokonania brakowania i zniszczenia dokumentów zawierających informacje jawne i niejawne, które nie podlegają ustawowej ochronie.
Na podstawie postanowień zawartych w art. art. 21 i 25 ustawy z dnia 22 stycznia 1999 roku o ochronie informacji niejawnych (jednolity tekst w Dz. U. Nr 22 poz. 247 z 2001 roku)
zarządzam, co następuje:
Powołuję Komisję w składzie:
- Przewodniczący: Pani Anna Mielniczek – Sekretarz Miasta i Gminy
- Członkowie:
Pan Mieczysław Kłopotowski – Kier. Ref. Gosp. Kom. i Spraw Obyw.
Pani Pelagia Michalska – inspektor
Komisja w składzie wymienionym w § 1 dokona brakowania nieaktualnych – za okres od dnia 1 stycznia 2003 do dnia 01 września roku 2003 (jawnych i niejawnych) dokumentów dot. akcji kurierskiej – zarówno własnych, jak i otrzymanych na stanowisku ds. wojskowych.
Brakowania dokumentów należy dokonać w terminie do dnia 30 września 2003 roku.
Z powyższej czynności Komisja sporządzi protokół i przedłoży do mojej akceptacji, po czym dokona zniszczenia dokumentów na niszczarce w Urzędzie Miasta i Gminy w Sztumie.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz
Miasta i Gminy Sztum
Leszek Tabor