Burmistrza Miasta i Gminy Sztum
z dnia 29 maja 2003 roku
Na podstawie § 1 Uchwały nr 10/2002 Zarządu Miasta i Gminy Sztum z dania 22 lutego 2002 r. w sprawie powołania osób do składu Komisji na przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i zatwierdzenie regulaminu pracy komisji przetargowych
zarządzam, co następuje:
W związku ze wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na obsługę geodezyjną gminy – Miasta i Gminy Sztum na okres 2 lat (czerwiec 2003 – czerwiec 2005)
powołuję Komisję do przeprowadzenia postepowania i wyboru najkorzystniejszej oferty w składzie:
- Przewodniczący: Zbigniew Tchórzewski
- Członek: Teresa Wasielweska
- Członek: Beata Tritt
- Członek: Teresa Nowak
1.Postępowanie wszczęto dnia 8 maja 2003 roku na wniosek Kierowników Referatów UMiG w Sztumie:
- Gospodarki Nieruchomościami – Teresy Wasielewskiej
- Rozwoju i Planowania Przestrzennego – Zbigniewa Tchórzewskiego.
2.Przetarg odbędzie się w dniu 5 czerwca 2003 r. o godz. 10.30 w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Sztumie przy ul. Mickiewicza 39, pok. 39.
Komisja przetargowa obowiązana jest przeprowadzić przetarg zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.