Burmistrza Miasta i Gminy Sztum
z dnia 11 lutego 2003 roku
Na podstawie Art. 30 ust. 2 pkt 2 i 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym ( tekst jednolity z 2001 r. Dz. U.142, poz. 1591 ze zmianami ) w związku § 4 Uchwały Nr XXIII/282/2001 Rady Miejskiej w Sztumie z dnia 18 czerwca 2001 roku z późniejszymi zmianami w sprawie określenia zasad nabywania, zbywania i obciążania nieruchomości oraz ich wydzierżawiania na okres dłuższy niż 3 lata zm. Uchwałą Nr XXXVII/301/2001 Rady Miejskiej w Sztumie z dnia 20 października 2001 r. ogłoszonej w Dzienniku Urzedowym Województwa Pomorskiego Nr 66, poz. 1510 dnia 3 października 2002 r oraz § 1 Zarządzenia Nr 9/2002 Burmistrza Miasta i Gminy Sztum z dnia 11 grudnia 2002 roku w sprawie ustalenia sposobu, terminu i wysokości wpłat oraz powołania składu komisji upoważnionej do przeprowadzenia przetargów na zbycie nieruchomości oraz zbywania i obciążania nieruchomości w drodze rokowań i w drodze bezprzetargowej z gminnego zasobu nieruchomościzarządzam, co następuje:
- Przewodniczący: Sławomir Michalik– Radny Rady Miejskiej w Sztumie
- Członek: Teresa Wasielewska – Kierownik Ref. Gospodarki Nieruchomościami
- Członek: Halina Tymoszuk – Insp. Ref. Gospodarki Nieruchomościami
Komisja zobowiązana jest przeprowadzić czynności związane ze sprzedażą w/w działek zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.