Urząd Miasta i Gminy
Wydanie zaświadczenia w sprawie:
  • powierzchni gospodarstwa rolnego,
  • dochodowości z gospodarstwa rolnego,
  • ilości hektarów przeliczeniowych z powierzchni gospodarstwa rolnego,
  • powierzchni użytków rolnych,
  • powierzchni użytkowej budynku, gruntu, wartości budowli,
  • wysokości opłacanych składek w latach 1978-1991 oraz okresach ubezpieczenia rolników,



I. Miejsce załatwienia sprawy:

- Urząd Miasta i Gminy Sztum, I piętro pokój 21 i 22, od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 – 1530,
.

II. Komórka odpowiedzialna:

- Sylwia Kubacka – referent ds. wymiaru podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego obręb miasto Sztum, tel.640-63-35
- Iwona Sanewska – Kierownik Referatu Podatkowego obręb gmina Sztum oraz osób prawnych,
tel.640-63-37


III. Wymagane dokumenty:

- Wniosek o wydanie zaświadczenia (druk).
- Opłaty:
a) Zaświadczenie opłata skarbowa 17zł.
b) Nie podlegają opłacie skarbowej oraz zwalnia się od opłaty skarbowej podania i załączniki do podań, zaświadczenia wymienione w ustawie o opłacie skarbowej (Dz.U.Nr 86 poz.960 z 2000r. ze zmianami).


IV. Termin załatwienia sprawy:

- Zaświadczenie powinno być wydane bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 7 dni.


V. Uwagi:

- Opłatę skarbową można uiścić w Punkcie Informacyjnym Urzędu Miasta i Gminy Sztum oraz Banku PKO BP w Sztumie.
- Zaświadczenie wydaje się tylko osobie zainteresowanej (stronie).