Urząd Miasta i Gminy

 

Sztum, dn. 23.02.2022 r.

 

DYREKTOR

MIEJSKO-GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W SZTUMIE

OGŁASZA NABÓR KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO PRACY

OFERTA NR 3/2022


referent ds. świadczeń

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł więcej  niż 6%.

 I.   Wymagania niezbędne:

  1.  
  2. Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie.
  3. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  4. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
  5. Nieposzlakowana opinia.

II.  Wymagania dodatkowe:

  1. Znajomość
  2. Znajomość przepisów ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 2268 z późn. zm.).
  3. Znajomość przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego
    (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 735 z późn. zm.).
  4. Znajomość przepisów ustawyz dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1057 z późn. zm.).
  5. Znajomość tj. Dz. U. z 2021 r.,poz. 1285 z późn. zm.)

III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje m.in:

  1. Obsługa komputera i programu dot. świadczeń z pomocy społecznej.
  2. Wydawanie decyzji administracyjnych w zakresie świadczeń z pomocy społecznej.
  3. Przygotowywanie oraz inicjowanie propozycji/projektów programów realizacji i rozwoju zadań Ośrodka, w tym z wykorzystaniem finansowania zewnętrznego, głównie ze środków ministerialnych.
  4. Współpraca z organizacjami pozarządowymi, w tym przygotowywanie otwartych konkursów ofert w oparciu o ustawę z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego io wolontariacie.
  5. Sporządzanie projektów aktów, uchwał, zarządzeń i innych dokumentów w zakresie realizowanych zadań.
  6. Sporządzane sprawozdań, raportów, analiz, zestawień i innych dokumentów w zakresie realizowanych zadań.
  7. Realizacja innych zadań określonych właściwymi przepisami oraz zakresem obowiązków.

IV. Warunki pracy na stanowisku:

  1. Wymiar czasu pracy: 1 etat.
  2. Forma zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony.
  3. Obowiązująca dobowa norma czasu pracy wynosi 8 godzin, a tygodniowa przeciętnie 40 godzin w pięciodniowym tygodniu pracy.
  4. Wynagrodzenie miesięczne.
  5. Warunki pracy zgodnie z obowiązującymi pracowników samorządowych i przepisami powszechnie obowiązującymi (Kodeks Pracy, ustawa o pomocy społecznej, ustawa o pracownikach samorządowych) oraz wewnętrznymi regulaminami.

 

 

V. Wymagane dokumenty i oświadczenia:

1. List motywacyjny oraz życiorys (CV)-  podpisane własnoręcznie.

2. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.

3. Kserokopie dokumentów poświadczających wymagane wykształcenie (dyplomy, świadectwa).

4. Kserokopie świadectw pracy i/ lub dokumentów potwierdzających staż pracy zawodowej.

5. Kserokopie dokumentów o ukończonych kursach, szkoleniach itp.

6. Oświadczenie kandydata/kandydatki, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz, że cieszy się nieposzlakowaną opinią.

7. Oświadczenie kandydata/kandydatki o posiadanym obywatelstwie, pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.

8. Oświadczenie kandydata/kandydatki poświadczające stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.

9. Oświadczenie kandydata/kandydatki o wyrażeniu zgody na przetwarzanie jego/jej danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobody przepływu takich danych.

10. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku zamiaru skorzystania przez kandydata/kandydatkę z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1282 z późn. zm.).

11. Mile widziane referencje od pracodawców.

VI. Miejsce składania dokumentów:

Miejsko- Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sztumie

 ul. Mickiewicza 39

82-400 Sztum

Dokumenty aplikacyjne można składać w zamkniętych kopertach osobiście w sekretariacie MGOPS
w Sztumie- pokój nr 11 lub za pośrednictwem poczty,
z dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisko referent ds. świadczeń - oferta Nr 3/2022 r.”.
VII. Termin składania dokumentów:

Oferty należy składać do dnia  07 marca 2022 r.  Decyduje data wpływu oferty do Miejsko- Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sztumie, ul. Mickiewicza 39.

Przedłuża się do dnia 11 marca 2022r. termin składania ofert na stanowisko referenta ds. świadczeń . Pozostałe warunki określone w ogłoszeniu nie ulegają zmianie.


VIII. Dodatkowe informacje:

Oferty nie spełniające wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie, nie będą rozpatrywane. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i szczegółowe CV
(z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), muszą być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r., poz. 1000)” i własnoręcznie podpisane.

Wszystkie składane przez kandydata/kandydatkę oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie.

 

Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu kolejnego etapu naboru.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta
i Gminy w Sztumie (https://bip.sztum.pl),

Jednocześnie informujemy, że dokumenty wybranego i zatrudnionego kandydata/kandydatki zostaną dołączone do jego akt osobowych. Pozostałe dokumenty nie odebrane przez kandydatów/kandydatki
w terminie 3 miesięcy od daty upowszechnienia informacji o wyniku naboru, zostaną komisyjnie zniszczone.

Zastrzegamy sobie możliwość odwołania konkursu bez podania przyczyn.

 

 

 

 

 

 

 

OBOWIĄZEK INFORMACYJNY:

KLAUZULA ZGODY – POSTĘPOWANIE REKRUTACYJNE

  1. Wyrażam zgodę na przetwarzanie na przetwarzanie przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sztumie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy na stanowisko referent ds. świadczeń dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 7 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniu dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.) oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018r., poz. 1000).
  2. Przyjmuje do wiadomości, że w dowolnym momencie mogę odwołać udzieloną zgodę, pisemnie na Adres Administratora danych, a wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  3. Mam świadomość, że wyrażenie niniejszej zgody jest dobrowolne, jednakże be jej wyrażenia nie jest możliwe uwzględnienie mojej aplikacji w procesie rekrutacji, o którym mowa w punkcie 1.

 

 

KLAUZUAL INFORMACYJNA – POSTEPOWANIE REKRUTACYJNE

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i  ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/649 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018r., poz. 1000) informuję, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sztumie.
  2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Sztumie, to iod@mgopssztum.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko referenta ds. świadczeń w Miejsko-Gminny Ośrodku Pomocy Społecznej w Sztumie.
  4. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do krajów poza Unią Europejską, a także do innych odbiorców danych osobowych.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane prze okres do czasu zakończenia rekrutacji i wyłonienia zwycięscy konkursu, a następnie przez okres 3 miesięcy.
  6. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania , którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy.
  8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem postepowania rekrutacyjnego, a konsekwencją ich nie podania jest niemożliwość uczestniczenia w rekrutacji na stanowisko referenta ds. świadczeń.
  9. Pani/Pana dane osobowe nie są przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie podlegają profilowaniu.

 

 

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU NA STANOWISKO PRACY

OFERTA NR 3/2022

 

Miejsko- Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

ul. Mickiewicza 39, 82-400 Sztum

 

Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na stanowisko pracy

 

referenta ds. świadczeń

 

została wybrana Pani Natalia Waszelewska.

 Kandydatka spełniła wszystkie formalne i merytoryczne wymogi konkursu. W wyniku rozmowy kwalifikacyjnej kandydatka zaprezentowała poziom wiedzy niezbędnej do wykonywania pracy na ww. stanowisku.

 Sztum, dnia 28.03.2022 r.