Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
ds. gospodarki nieruchomościami (PM IV)
w Urzędzie Miasta i Gminy Sztum, 82-400 Sztum, ul. Mickiewicza 39
I. Kandydat ubiegający się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania niezbędne:
- Wykształcenie wyższe – preferowany kierunek prawo, administracja, gospodarka nieruchomościami,
- Preferowane doświadczenie w administracji publicznej w zakresie gospodarki nieruchomościami, co najmniej 1 rok,
- Nieposzlakowana opinia,
- Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- Obywatelstwo polskie i pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
II. Wymagania dodatkowe
- Znajomość ogólnych zagadnień dotyczących samorządu gminnego i finansów publicznych,
- Znajomość procedur administracyjnych,
- Znajomość kodeksu postępowania administracyjnego szczególnie w zakresie gospodarki nieruchomościami oraz przepisów prawa dotyczących gospodarki nieruchomościami i własności lokali,
- Znajomość i umiejętność stosowania przepisów:
- ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym
- ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami
- ustawa z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. kodeks postępowania administracyjnego, - Dobra znajomość obsługi komputera i programów biurowych oraz poczty elektronicznej,
- Dokładność, skrupulatność, cierpliwość,
- Umiejętność organizacji pracy,
- Komunikatywność, samodzielność pracy na danym stanowisku,
- Sumienność, dyspozycyjność,
III. Zakres zadań na stanowisku obejmuje m. in.:
- Dzierżawa nieruchomości, w mieście i gminie Sztum, stanowiących mienie gminy:
- Przygotowywanie umów dzierżawy z uwzględnieniem cennika opłat
- Dokonywanie pomiarów w terenie
- Kontrola wykorzystywania nieruchomości – zgodnie z przeznaczeniem zawartym w umowie dzierżawy
- Przygotowywanie wykazu dzierżawców do obciążeń czynszem dzierżawnym w rozbiciu na rodzaj użytków, w celu naliczenia podatku rolnego lub od nieruchomości
- Prowadzenie rejestrów dzierżawców
- Prowadzenie postępowania w przedmiocie rozwiązywania umów dzierżaw
- Przygotowywanie dokumentacji do organizacji i przeprowadzenia przetargów na dzierżawę gruntów
- Wystawianie faktur VAT
- Naliczanie opłat za bezumowne korzystanie z nieruchomości gminnych, - Regulowanie stanu prawnego nieruchomości przeznaczonych pod inwestycje gminne, nie stanowiące własności gminy (w tym umowy dzierżawy, użyczenia itp.),
- Prowadzenie spraw dot. estetyzacji miasta i gminy Sztum, w tym proponowanie do rozbiórek, budynków i obiektów małej architektury oraz zlecanie do realizacji i odbiór robót,
- Przygotowywanie dokumentów księgowych OT, LT, PT,
- Oddawanie nieruchomości gminnych w trwały zarząd, użytkowanie, użyczenie i administrowanie oraz wygaszanie i rozwiązywanie tych praw,
- Nadzorowanie realizacji umowy zawartej pomiędzy Gminą Sztum a podmiotem zarządzającym gminnymi lokalami, pomieszczeniami i budynkami użytkowymi,
- Nadzorowanie realizacji umowy zawartej pomiędzy Gminą Sztum a podmiotem zarządzającym budynkiem Pasażu handlowego,
- Współpraca z podmiotem zarządzającym w zakresie:
1) opracowania planów remontów
2) rozpatrywania wniosków w sprawach lokali użytkowych gminy
3) planowania podwyżek czynszu za lokale użytkowe, - Przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków o umorzenie bądź udzielenie innych ulg w spłacaniu należności pieniężnych przysługujących Miastu i Gminie Sztum, z tytułu najmu lokali użytkowych oraz dzierżaw nieruchomości,
- Ustalanie wynagrodzenia za korzystanie, przez właścicieli sieci, z działek gminnych, przez które przechodzi infrastruktura przesyłowa przeznaczona dla innych odbiorców z urzędu (służebność przesyłu),
- Prowadzenie spraw związanych z przejęciem spadku przez gminę w zakresie nieruchomości,
- Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia,
- Obsługa systemu naliczania opłat za użytkowanie wieczyste EGW+ ,
- Obsługa systemu fakturowania FAKTURA+ .
IV. Wymagane dokumenty
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kserokopie dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),
- kwestionariusz osobowy według wzoru dostępnego na stronie bip.sztum.pl w zakładce „Nabory i konkursy”,
- oświadczenie kandydata poświadczające stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, o które ubiega się kandydat,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
- kserokopie świadectw pracy,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Ray (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobody przepływu takich danych ,
- oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru na stanowisko spełni warunki określone w art. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne,
- inne dokumenty dodatkowe potwierdzające wiedzę, umiejętności i kwalifikacje,
- Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
V. Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:
- wymiar czasu pracy pełen etat,
- pierwsza umowa na czas określony do 6 m-cy,
- obowiązująca dobowa norma czasu wynosi 8 godzin, a tygodniowa przeciętnie 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy,
- wynagrodzenie miesięczne,
- warunki pracy zgodnie z obowiązującymi pracowników samorządowych przepisami powszechnie obowiązującymi (Kodeks Pracy, ustawa o pracownikach samorządowych, ustawa o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne) oraz wewnętrznymi regulaminami.
VI. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia jest wyższy niż wymagane ustawowo 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w pokoju INFORMACJA lub pocztą na adres Urzędu Miasta i Gminy w Sztumie z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami, do dnia 07.01.2020 r. (decyduje data wpływu oferty do UMiG Sztum) Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.sztum.pl/ oraz pisemnie na adres kandydatów spełniających wymagania obowiązkowe.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2019 r. , poz. 1282)".
Jednocześnie informujemy, że dokumenty wybranego i zatrudnionego kandydata zostaną dołączone do jego akt osobowych. Pozostałe dokumenty nie odebrane przez kandydata w terminie 3 miesięcy od daty upowszechnienia informacji o wyniku naboru, zostaną komisyjnie zniszczone.
Zastrzegamy sobie możliwość odwołania konkursu bez podania przyczyn.
OBOWIĄZEK INFORMACYJNY:
KLAUZULA ZGODY – POSTĘPOWANIE REKRUTACYJNE
- Wyraz am zgodę na przetwarzanie przez Urząd Miasta i Gminy w Sztumie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy na stanowisko urzędnicze ds. gospodarki nieruchomos ciami dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 7 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony oso b fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogo lne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz ustawą z dnia
21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1282), a takz e ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.), oraz ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1781). - Przyjmuję do wiadomos ci, z e w dowolnym momencie mogę odwołac udzieloną zgodę, pisemnie na adres Administratora danych, a wycofanie zgody nie wpływa na zgodnos c z prawem przetwarzania, kto rego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
- Mam s wiadomos c , z e wyraz enie niniejszej zgody jest dobrowolne, jednakz e bez jej wyraz enia nie jest moz liwe uwzględnienie mojej aplikacji w procesie rekrutacji, o kto rym mowa w punkcie 1.
KLAUZULA INFORMACYJNA – POSTĘPOWANIE REKRUTACYJNE
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony oso b fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogo lne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1781), informuję, iz :
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta i Gminy w Sztumie;
- Dane kontaktowe inspektora ochrony danych w Urzędzie Miasta i Gminy Sztum to iod@sztum.pl;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko pracownicze w Urzędzie Miasta i Gminy w Sztumie na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a ogo lnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1282), a takz e ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.);
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do krajo w poza Unią Europejską, a takz e do innych odbiorco w danych osobowych;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres do czasu zakon czenia rekrutacji i wyłonienia zwycięscy konkursu, a następnie przez okres 3 miesięcy zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1282);
- Posiada Pani/Pan prawo dostępu do tres ci swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodnos c z prawem przetwarzania, kto rego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
- Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iz przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogo lnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
- Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest warunkiem postępowania rekrutacyjnego, a konsekwencją ich niepodania jest niemoz liwos c uczestniczenia w rekrutacji na stanowisko pracownicze;
- Pani/Pana dane osobowe nie są przetwarzane w sposo b zautomatyzowany oraz nie podlegają profilowaniu.
ORI.2110.7.2019/2020 Sztum, dnia 10.02.2020 r.
Informacja o wynikach naboru
na stanowisko urzędnicze ds. gospodarki nieruchomościami (PM IV)
w Referacie Planowania Przestrzennego i Majątku w Urzędzie Miasta i Gminy w Sztumie
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana Pani Magdalena Murawska, zam. Sztum
Uzasadnienie dokonanego wyboru
W drodze przeprowadzonego postępowania konkursowego Komisja Konkursowa dokonała wyboru kandydatury Pani Magdaleny Murawskiej ze względu na duży zakres wiedzy oraz doświadczenie zawodowe związane z obowiązującymi zadaniami, określone w wymogach konkursu, a niezbędne na przedmiotowym stanowisku pracy.
Sekretarz Miasta i Gminy Sztum
Mirosław Szczepanek