Ewidencja działalności gospodarczej - Wydawanie zaświadczenia o wykreśleniu z ewidencji
dot. wyłącznie działalności zakończonej przed 1 lipca 2011 r.*
Podstawa prawna: art. 73 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.); art. 66 ust. 3 ustawy z dnia 19 grudnia 2008 r. o zmianie ustawy o swobodzie działalności gospodarczej oraz zmianie niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2009 r. Nr 18, poz. 97 z późn. zm.).
I. WYMAGANE DOKUMENTY:
1. "Wniosek o wydanie zaświadczenia o wykreśleniu wpisu z ewidencji działalności gospodarczej dotyczącej działalności zakończonej przed 1 lipca 2011 r."
II. OPŁATY:
Opłata skarbowa:
• za wydanie zaświadczenia. - 17,00 zł.
Opłatę skarbową można uiścić na rachunek bankowy Urzędu Miasta i Gminy Sztum – Bank Spółdzielczy w Sztumie nr 74 830900000000004220000020 za pośrednictwem banków bądź poczty.
III.TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Do 7 dni
IV. TRYB ODWOŁAWCZY:
Nie przysługuje.
V. UWAGI:
Odbiór odpisu może nastąpić w jednej z dwóch form:
• osobiście przez wnioskodawcę,
• za pośrednictwem poczty.
O formie odbioru decyduje wnioskodawca.