Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
informatyka, administrator danych osobowych
w Urzędzie Miasta i Gminy Sztum, 82-400 Sztum, ul. Mickiewicza 39
I. Kandydat ubiegający się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania niezbędne:
- Wykształcenie wyższe o kierunku informatyka
- Doświadczenie zawodowe: minimum roczny staż pracy na stanowisku informatyka, preferowany w jednostkach samorządu terytorialnego
- Nieposzlakowana opinia;
- Obywatelstwo polskie i pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
- W naborze może wziąć udział osoba, która nie została prawomocnie skazana za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- W naborze może wziąć udział osoba o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku.
II. Wymagania dodatkowe:
- Znajomość i umiejętność stosowania przepisów: Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych; ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych
- Ogólna znajomość zagadnień dotyczących samorządu terytorialnego, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Prawa Zamówień publicznych
- Odpowiedzialność, dokładność, sumienność, staranność, komunikatywność, wysoka kultura osobista;
- Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielność przy rozwiązywaniu problemów;
- Dyspozycyjność.
III. Zakres zadań na stanowisku obejmuje wykonywanie następujących zadań
w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Sztumie oraz Miejsko-Gminnym Zespole Oświaty w Sztumie, m.in.:
- Koordynowanie wdrażania i zapewnienie sprawnego funkcjonowania systemów komputerowych.
- Nadzór nad pracą i właściwym użytkowaniem sprzętu komputerowego oraz zainstalowanego oprogramowania na poszczególnych stanowiskach pracy.
- Przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia publicznego na sprzęt komputerowy, oprogramowanie i usługi informatyczne. Proponowanie warunków udziału wykonawców w postepowaniach o udzielenie zamówienia publiczne na sprzęt komputerowy, oprogramowanie i usługi informatyczne, proponowanie kryteriów oceny ofert w ww. postepowaniach.
- Pełnienie funkcji administratora systemów informatycznych w ww. jednostkach, a w szczególności:
- nadzór nad zabezpieczeniem systemów informatycznych i zawartych w nich danych przed
dostępem osób nieupoważnionych,
- niszczenie zgodnie z właściwymi przepisami prawa wyeksploatowanych nośników
informatycznych,
- monitorowanie sieci oraz dostępu do informacji wewnątrz sieci,
- nadzór nad pracą i administracją zasobami serwera wykonywaną przez administratora,
- bieżące wykonywanie kopii danych umożliwiających ich odtworzenie w przypadku awarii, a w
szczególności danych zawartych na serwerze,
- udostępnianie zasobów użytkownikom,
- zarządzanie użytkownikami,
- czuwanie nad bezpieczeństwem systemów.
- Administrowanie serwerem poczty elektronicznej.
- Nadzór nad realizacją umów dotyczących eksploatacji systemów i sprzętu.
- Pomoc merytoryczna pracownikom związana z obsługą sprzętu komputerowego i oprogramowania.
- Prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego i oprogramowania.
- Występowanie do Dyrektorów Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sztumie oraz Miejsko-Gminnego Zespołu Oświaty w Sztumie z wnioskami w sprawie racjonalizacji i poprawy efektywności działań w zakresie informatyzacji ww. jednostek.
- Wykonywanie obowiązków administratora bezpieczeństwa informacji w Urzędzie Miasta i Gminy Sztum
IV. Wymagane dokumenty:
- Życiorys (CV);
- List motywacyjny;
- Kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie;
- Kwestionariusz osobowy;
- Oświadczenie kandydata poświadczające stan zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku;
- Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie;
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
- Kserokopie świadectw pracy;
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
- Inne dokumenty dodatkowe potwierdzające wiedzę, umiejętności i kwalifikacje;
- Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
V. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- Wymiar czasu pracy: 1 etat
- Obowiązująca dobowa norma czasu wynosi 8 godzin, a tygodniowa przeciętnie 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy
- Wynagrodzenie miesięczne
- Praca ma charakter pracy biurowej
- Wymagana dyspozycyjność
- Warunki pracy zgodnie z obowiązującymi pracowników samorządowych przepisami powszechnie obowiązującymi (Kodeks Pracy, ustawa o pracownikach samorządowych) oraz wewnętrznymi regulaminami.
VI. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi 2,49% w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia i jest niższy niż wymagane ustawowo 6%
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w pokoju INFORMACJA lub pocztą na adres Urzędu Miasta i Gminy w Sztumie z dopiskiem: Nabór na stanowisko informatyka, administratora danych osobowych do dnia 17.03.2015 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.sztum.pl/ oraz pisemnie na adres kandydatów spełniających wymagania obowiązkowe. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. z 2014r., poz. 1182) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2014r., poz. 1202)".
Zastrzegamy sobie możliwość odwołania konkursu bez podania przyczyn.
Informacja o wynikach naboru
na stanowisko informatyka, administratora danych osobowych
w Urzędzie Miasta i Gminy w Sztumie
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko został wybrany Pan Mateusz Krzysztofik zam. Sztum
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
W drodze przeprowadzonego postępowania konkursowego Komisja Konkursowa dokonała wyboru kandydatury Pana Mateusza Krzysztofika ze względu na szeroki zakres wiedzy oraz doświadczenie zawodowe związane z obowiązującymi zadaniami, określone w wymogach konkursu, a niezbędne na przedmiotowym stanowisku pracy.
Sekretarz Miasta i Gminy Sztum
Daria Mietlewska-Dura