Burmistrza Miasta i Gminy Sztum
z dnia 04 lipca 2005r.
w sprawie powołania Komisji Przetargowej w postępowaniu zapytania o cenę na dostawę materiałów biurowych
Na podstawie przepisów art.19 ust.2, art.20 i art.21 ustawy z dnia 29 styczna 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177)
zarządzam co następuje
W związku z wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytanie nieograniczonego cenę na dostawę materiałów biurowych dla Urzędu Miasta i Gminy w Sztumie na okres 2 lat, powołuję Komisję do przeprowadzenia postępowania i wyboru najkorzystniejszej oferty w składzie :
Przewodniczący: Anna Mielniczek
Członkowie: Sabina Jabłoński-Janus
Dobrzyński Marek – sekretarz komisji
Komisja przetargowa obowiązana jest przeprowadzić przetarg zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz
Miasta i Gminy Sztum
Leszek Tabor