Burmistrza Miasta i Gminy Sztum
z dnia 30 czerwca 2005r.
w sprawie powołania Komisji Przetargowej
Na podstawie art.19 ust.2, art.20 i art.21 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004r prawo zamówień publicznych
zarządzam co następuje
W związku z ogłoszeniem przetargu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego , o wartości do60.000 EURO na utwardzenie drogi gruntowej w osiedlu Na Wzgórzu w Sztumie długość 300mb,
powołuję Komisję do przeprowadzenia postępowania i oceny ofert
w składzie :
Przewodniczący: Topolewska-Reksa Agnieszka
Członkowie: Kumuda Dariusz
Dobrzyński Marek – sekretarz komisji
1.Postępowanie wszczęto dnia 27.06.2005r /data ogłoszenia/ na wniosek Zbigniewa Tchórzowskiego - kierownika referatu IIPPiGN Miasta i Gminy Sztum.
2.Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 12.07.2005r , o godz. 12.30 w siedzibie
Urzędu Miasta i Gminy w Sztumie ul. Mickiewicza 39 pok.39.
Komisja przetargowa obowiązana jest przeprowadzić przetarg zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz
Miasta i Gminy Sztum
Leszek Tabor