Burmistrza Miasta i Gminy Sztum
z dnia 30 czerwca 2005r.
w sprawie powołania Komisji Przetargowej
Na podstawie art.19 ust.2, art.20 i art.21 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004r prawo zamówień publicznych
zarządzam co następuje
W związku z ogłoszeniem przetargu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego , o wartości do60.000 EURO na świadczenie usług geodezyjnych dla Urzędu Miasta i Gminy w Sztumie na okres 2 lat /VII 2005 – VII 2007/,
powołuję Komisję do przeprowadzenia postępowania i oceny ofert
w składzie :
Przewodniczący: Topolewska-Reksa Agnieszka
Członkowie: Tymoszuk Halina
Dobrzyński Marek – sekretarz komisji
1.Postępowanie wszczęto dnia 16.06.2005r /data ogłoszenia/ na wniosek Zbigniewa Tchórzowskiego - kierownika referatu IIPPiGN Miasta i Gminy Sztum.
2.Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 05.07.2005r , o godz. 12.15 w siedzibie
Urzędu Miasta i Gminy w Sztumie ul. Mickiewicza 39 pok.33.
Komisja przetargowa obowiązana jest przeprowadzić przetarg zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz
Miasta i Gminy Sztum
Leszek Tabor