Imię i Nazwisko: |
Anna Zawadka |
Funkcja: |
Sekretarz Miasta i Gminy Sztum |
Telefon: |
(55) 640 63 20 |
e-mail: |
|
Godziny przyjęć interesantów: |
poniedziałek, wtorek, czwartek: 7.30 – 15.30, |
Kompetencje Sekretarza Miasta i Gminy:
Do zadań Sekretarza należy kierowanie oraz nadzór w zakresie:
- Pełnienia funkcji Kierownika Referatu Organizacyjnego i Zamówień Publicznych, a w szczególności koordynacja i nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z:
- zapewnieniem właściwej organizacji pracy Urzędu oraz realizowaniem polityki zarządzania zasobami ludzkimi,
- prowadzeniem spraw kadrowych, gospodarką etatami oraz funduszem płac w Urzędzie,
- doskonaleniem zawodowym pracowników Urzędu zgodnie z potrzebami w tym zakresie,
- pracami remontowymi w Urzędzie oraz zakupem środków trwałych stanowiących wyposażenie stanowisk pracy,
- obsługą Rady i jej komisji,
- organizowaniem biblioteki Urzędu i uzupełnianiem zbiorów,
- prowadzeniem zbiorówprawa miejscowego,
- publikacją przepisów prawa miejscowego,
- rozpatrywaniem skarg, wniosków i petycji,
- przygotowywaniem i przeprowadzeniem wyborów, referendum i spisów,
- funkcjonowaniem i bieżącą aktualizacją Biuletynu Informacji Publicznej,
- realizacją zadań wynikającychz ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych,
- wykonywanie zadań z zakresu obrony cywilnej, spraw wojskowych oraz zarządzania kryzysowego, współpraca w tym zakresie z Referatem Gospodarki Komunalnej i Bezpieczeństwa oraz szefem gminnego zespołu reagowania kryzysowego.
- Nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie oraz warunkami pracy.
- Dokonywanie kontroli wewnętrznej w Urzędzie.
- Współdziałanie z innymi referatami i jednostkami organizacyjnymi gminy.
- Opracowywanie projektów zmian do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu.
- Nadzór nad opracowywaniem zakresów obowiązków, uprawnień i odpowiedzialności dla poszczególnych stanowisk pracy.
- Organizowanie spotkań szkoleniowo-informacyjnych pracowników Urzędu.
- Nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników Urzędu obowiązujących przepisów prawa.
- Koordynowanie współpracy komórek organizacyjnych Urzędu oraz rozstrzyganie sporów kompetencyjnych pomiędzy referatami.
- Nadzór nad obsługą prawną Urzędu.
- Zatwierdzanie wyjazdów służbowych pracowników Urzędu.
- Nadzór nad rozliczaniem merytorycznym kart drogowych wystawianych dla samochodu służbowego.
- Prowadzenie rozdziału korespondencji wpływającej do Urzędu.
- Nadzorowanie przygotowywania materiałów na posiedzenie organów gminy, w tym projektów uchwał i zarządzeń.
- Nadzorowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
- Współpraca z innymi jednostkami administracji publicznej, administracji samorządowej, organizacjami społecznymi i stowarzyszeniami.
- Wykonywanie czynności wynikających z prawa pracy wobec Burmistrza za wyjątkiem:
- Nawiązywania i rozwiązywania stosunku pracy,
- Ustalania wynagrodzenia.
- Nadzór kadrowy nad kierownikami jednostek Miasta i Gminy Sztum: Miejsko – Gminnym Zespołem Oświaty, Ośrodkiem Pomocy Społecznej oraz Sztumskim Centrum Kultury.