Urząd Miasta i Gminy
Wydruk z serwisu BIP, dn.
Burmistrza Miasta i Gminy Sztum
z dnia 18 kwietnia 2005 roku
w sprawie powołania Komisji Przetargowej
Na podstawie art.19 ust.2, art.20 i art.21 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004r prawo zamówień publicznych
zarządzam co następuje
W związku z wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego , o wartości do 60.000 EURO na dostawę urządzeń na 4 place zabaw dla dzieci
powołuję Komisję do przeprowadzenia postępowania i wyboru najkorzystniejszej oferty
w składzie :
Przewodniczący: Kłopotowski Mieczysław
Członkowie: Wyżykowska Iwona
Nowak Teresa – sekretarz komisji
1.Postępowanie wszczęto dnia 05.04.2005r na wniosek Mieczysława Kłopotowskiego – kierownika referatu GKiSO Miasta i Gminy Sztum.
2.Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 22.04.2005r , o godz. 12.15 w siedzibie
Urzędu Miasta i Gminy w Sztumie ul. Mickiewicza 39 pok. 56 .
Komisja przetargowa obowiązana jest przeprowadzić przetarg zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz
Miasta i Gminy Sztum
Leszek Tabor