Urząd Miasta i Gminy
Wydruk z serwisu BIP, dn.
Rady Miejskiej w Sztumie
z dnia 30 marca 2005 roku
w sprawie ustalenia szczegółowych zasad utrzymania czystości i porządku na terenie miasta i gminy Sztum.
Na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (j. t. w Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 ze zm.) oraz art. 4 ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. Nr 132, poz. 622 z późn. zm.),
Rada Miejska u c h w a l a, co następuje:
Ustala się szczegółowe zasady utrzymania czystości i porządku na terenie miasta i gminy Sztum w brzmieniu określonym w załączniku Nr 1 do niniejszej uchwały.
Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta i Gminy Sztum.
Traci moc uchwała Nr XXXI/277/97 Rady Miejskiej w Sztumie z dnia 22 lutego 1997 roku w sprawie zatwierdzenia regulaminu ochrony środowiska przed odpadami komunalnymi na terenie miasta i gminy Sztum.
Uchwała podlega publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Pomorskiego i wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia.
Przewodniczący
Rady Miejskiej w Sztumie
Joachim Majewski
Załącznik Nr 1 do Uchwały Rady Miejskiej Nr XXXIII/209/2005 z dnia 30 marca 2005