Urząd Miasta i Gminy
Wydruk z serwisu BIP, dn.
Burmistrza Miasta i Gminy Sztum
z dnia 10 marca 2005r.
w sprawie powołania Komisji Przetargowej
Na podstawie art.19 ust.2, art.20 i art.21 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004r prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177)
zarządzam co następuje
W związku z wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania o cenę, o wartości do 60.000 EURO na dostawę samochodu osobowego, powołuję Komisję do przeprowadzenia postępowania i wyboru najkorzystniejszej oferty
w składzie :
Przewodniczący: Anna Mielniczek
Członkowie: Marek Dobrzyński
Teresa Nowak – sekretarz komisji
1.Postępowanie wszczęto dnia 11.02.2005r. na wniosek Anny Mielniczek – Sekretarza Miasta i Gminy Sztum.
2.Przetarg odbędzie się w dniu 10.03.2005., o godz. 1015 w siedzibie
Urzędu Miasta i Gminy w Sztumie ul. Mickiewicza 39 pok. 33 .
Komisja przetargowa obowiązana jest przeprowadzić przetarg zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz
Miasta i Gminy Sztum
Leszek Tabor