Urząd Miasta i Gminy
Wydruk z serwisu BIP, dn.
Burmistrza Miasta i Gminy Sztum
Z dnia 14 czerwca 2004 roku
w sprawie powołania Komisji Przetargowej
Na podstawie art.19 ust.2, art.20 i art.21 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004r prawo zamówień publicznych
zarządzam co następuje
W związku z wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie adaptacji pomieszczeń byłej szkoły podstawowej w Postolinie na mieszkania
powołują Komisją do przeprowadzenia postępowania i wyboru najkorzystniejszej oferty w składzie:
Przewodniczący: Zbigniew Tchórzewski
Członkowie:
- Teresa Wasielewska
- Dariusz Kumuda
- Marek Dobrzyński
§ 2 - Postępowanie wszczęto dnia 31.05.2004r na wniosek Zbigniewa Tchórzewskiego - Kierownika Referatu Inwestycji, Rozwoju i Planowania Przestrzennego UMiG Sztum.
- Przetarg odbędzie się w dniu 16.06.2004r, o godz. 12.30 w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Sztumie ul. Mickiewicza 39 pok. 33.
Komisja przetargowa obowiązana jest przeprowadzić przetarg zgodnie z obowiązującymi przepisami.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz
Miasta i Gminy Sztum
Leszek Tabor