Urząd Miasta i Gminy
Wydruk z serwisu BIP, dn.
Burmistrza Miasta i Gminy Sztum
z dnia 16 marca 2004 roku
w sprawie powołania Komisji Przetargowej
Na podstawie § 1 Uchwały nr 10./2002 Zarządu Miasta i Gminy Sztum z dnia 22 lutego 2002r.w sprawie powoływania osób do składu Komisji na przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i zatwierdzenie regulaminu pracy komisji przetargowych
zarządzam co następuje
W związku z wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie dokumentacji projektowej i wykonawczej (wraz z przedmiarem i kosztorysem inwestorskim) na zagospodarowanie „placu miejskiego” przy Placu Wolności w Sztumie
powołuję Komisję do przeprowadzenia postępowania i wyboru najkorzystniejszej oferty w składzie :
Przewodniczący:
Zbigniew Tchórzewski
Członkowie:
Teresa Nowak
Daria Mietlewska - Dura
Marek Dobrzyński
- Postępowanie wszczęto dnia 02.03.2004 r. na wniosek Zbigniewa Tchórzewskiego -Kierownika Referatu Inwestycji, Rozwoju i Planowania Przestrzennego UMiG Sztum.
- Przetarg odbędzie się w dniu 18.03.2004 r., o godz. 13.30 w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Sztumie ul. Mickiewicza 39 pok. 33.
Komisja przetargowa obowiązana jest przeprowadzić przetarg zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz
Miasta i Gminy Sztum
Leszek Tabor