Urząd Miasta i Gminy
Wydruk z serwisu BIP, dn.
Burmistrza Miasta i Gminy Sztum
z dnia 10 lutego 2004 r.
w sprawie powołania Komisji Przetargowej
Na podstawie § 1 Uchwały nr 10/2002 Zarządu Miasta i Gminy Sztum z dnia 22 lutego 2002r. w sprawie powoływania osób do składu Komisji na przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i zatwierdzenia regulaminu pracy komisji przetargowych zarządzam, co następuje :
W związku z wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania o cenę na obsługę prawną Urzędu Miasta i Gminy w Sztumie na lata 2004 – 2005
Powołuję Komisję Przetargową , która przeprowadzi postępowanie i dokona wyboru najkorzystniejszej oferty
- Anna Mielniczek - Przewodnicząca Komisji
- Małgorzata Draganek
- Zbigniew Tchórzewski
Termin składania ofert upływa 25 lutego 2004r.
Komisja przetargowa w składzie jak wyżej, obowiązana jest przeprowadzić przetarg zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz
Miasta i Gminy Sztum
Leszek Tabor