Urząd Miasta i Gminy
Wydruk z serwisu BIP, dn.
Burmistrza Miasta i Gminy Sztum
z dnia 23 grudnia 2003r
w sprawie powołania Komisji Przetargowej.
Na podstawie § 1 Uchwały nr 10/2002 Zarządu Miasta i Gminy Sztum z dnia 22 lutego 2002 r. w sprawie powoływania osób do składu Komisji na przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i zatwierdzenie regulaminu pracy komisji przetargowych
Zarządzam, co następuje:
W związku ze wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na opracowanie studium wykonalności wraz z oceną oddziaływania na środowisko dla projektu: zagospodarowanie centrum Sztumu w celu ożywienia gospodarczego i społecznego.
Powołuję Komisję, która przeprowadzi postępowanie i dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w składzie:
- Zbigniew Tchórzewski
- Daria Mietlewska - Dura
- Sylwia Mackiewcz
- Teresa Nowak
- Marek Dobrzyński
oraz w charakterze konsultanta - Leszek Witkowski
- Postępowanie wszczęto dnia 27 listopada 2003 r. na wniosek Kierownika Ref. Rl i PP UmiG w Sztumie.
- Przetarg odbędzie się w dniu 29 grudnia 2003 r., o godz. 12.30 w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Sztumie ul. Mickiewicza 39 pok. Nr 33.
Komisja przetargowa obowiązana jest przeprowadzić przetarg zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz
Miasta i Gminy Sztum
Leszek Tabor