Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami wprowadza obowiązek sporządzenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez te podmioty publiczne, które zgodnie ustawą wyznaczyły koordynatora do spraw dostępności.
Urząd Miasta i Gminy Sztum, jako organ władzy publicznej, o którym mowa w art. 14 ww. ustawy realizując obowiązek ujęty w art. 14 ust. 2 pkt 2 ustawy przygotował plan działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Dokument zawiera działania planowane w latach 2020 – 2022 oraz 2023-2024 jakie Urząd planuje podjąć, aby w większym stopniu dostosować swoje funkcjonowanie do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami.
-
Plan działania Urzędu Miasta i Gminy Sztum w zakresie poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami na lata 2020-2022
Szczegóły pliku
Nazwa: Plan działania Urzędu Miasta i Gminy Sztum w zakresie poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami na lata 2020-2022 .pdf
Opis: Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
Utworzono: 2025-04-03 11:42:37
Data dodania: 2025-04-03 11:45:06
Autor pliku: Dominika Stopa
Wprowadził/a: Bryczkowski Wojciech
Rozmiar pliku: 0.29 MB
Rozszerzenie pliku: pdf -
Plan działania Urzędu Miasta i Gminy Sztum w zakresie poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami na lata 2023-2024
Szczegóły pliku
Nazwa: Plan działania Urzędu Miasta i Gminy Sztum w zakresie poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami na lata 2023-2024 .pdf
Opis: Plan Działania Urzędu Miasta i Gminy Sztum na Rzecz Poprawy Zapewnienia Dostępności Osobom Ze Szczególnymi Potrzebami Na Lata 2023-2024
Utworzono: 2025-04-03 11:46:41
Data dodania: 2025-04-03 11:48:53
Autor pliku: Dominika Stopa
Wprowadził/a: Bryczkowski Wojciech
Rozmiar pliku: 0.20 MB
Rozszerzenie pliku: pdf