Urząd Miasta i Gminy

Wydruk z serwisu BIP, dn.

 

Sztum, dn. 17.06.2021 r.

 

DYREKTOR

MIEJSKO-GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W SZTUMIE

OGŁASZA NABÓR KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO PRACY

OFERTA NR 2/2021


kierowca-konserwator

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł więcej  niż 6%.

 I.   Wymagania niezbędne:

  1. Prawo jazdy kategorii B.
  2. Wykształcenie minimum średnie
  3. Zaświadczenie lekarskie o braku przeciwskazań zdrowotnych do kierowania pojazdami silnikowymi, do których kierowania wymagane jest prawo jazdy kategorii B.
  4. Orzeczenie psychologiczne o predyspozycjach do kierowania pojazdami.
  5. Doświadczenie w zakresie przewozu osób.
  6. Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie.
  7. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

 

II.  Wymagania dodatkowe:

  1. Dyspozycyjność
  2. Wysoka kultura osobista.
  3. Nieposzlakowana opinia.

 

III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Przewóz pracowników MGOPS w Sztumie w celach służbowych.
  2. Obsługa codzienna samochodu służbowego.
  3. Dokonywanie przeglądów stanu technicznego pojazdu.
  4. Dbanie o bezpieczeństwo, stan techniczny oraz estetyczny wygląd pojazdu.
  5. Dopilnowanie terminowego przeprowadzania przeglądów okresowych oraz ubezpieczenia przynależnego pojazdu.
  6. Garażowanie samochodu w wyznaczonym pomieszczeniu.
  7. Eksploatacja samochodu służbowego ściśle wg. instrukcji obsługi oraz zgodnie z przepisami o ruchu drogowym.
  8. Terminowe i prawidłowe dokonywanie zapisu i rozliczeń kart drogowych (rozliczenia zużycia paliwa).
  9. Prowadzenie czynności konserwatorskich w siedzibie MGOPS w Sztumie.
  10. Rozwożenia poczty do instytucji na terenie miasta Sztum.
  11. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora.

 

IV. Warunki pracy na stanowisku:

  1. Wymiar czasu pracy: 1 etat.
  2. Forma zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony.
  3. Obowiązująca tygodniowa norma czasu pracy wynosi przeciętnie 40 godzin w pięciodniowym tygodniu pracy.
  4. Wynagrodzenie miesięczne.
  5. Warunki pracy zgodnie z obowiązującymi pracowników samorządowych i przepisami powszechnie obowiązującymi (Kodeks Pracy, ustawa o pomocy społecznej, ustawa o pracownikach samorządowych) oraz wewnętrznymi regulaminami.

 

 

 

V. Wymagane dokumenty i oświadczenia:

1. List motywacyjny oraz życiorys (CV)-  podpisane własnoręcznie.

2. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.

3. Kserokopie dokumentów poświadczających wymagane wykształcenie.

4. Kserokopie świadectw pracy i/ lub dokumentów potwierdzających staż pracy zawodowej.

5. Oświadczenie kandydata/kandydatki o posiadanym obywatelstwie, pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.

6. Oświadczenie kandydata/kandydatki poświadczające stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.

7. Kserokopie dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

8. Oświadczenie kandydata/kandydatki o wyrażeniu zgody na przetwarzanie jego/jej danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobody przepływu takich danych

9. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku zamiaru skorzystania przez kandydata/kandydatkę z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1282)

10. Mile widziane referencje od pracodawców.

 

VI. Miejsce i termin składania dokumentów:

 

Miejsko- Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sztumie

 ul. Mickiewicza 39, 82-400 Sztum

Dokumenty aplikacyjne można składać w zamkniętych kopertach osobiście w sekretariacie MGOPS
w Sztumie- pokój nr 11 lub za pośrednictwem poczty, z dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisko kierowca-konserwator oferta Nr 2/2021 r.”.

List motywacyjny, cv i wymagane oświadczenia muszą być podpisane.
Dokumenty należy złożyć/przesłać w zaklejonej kopercie do dnia 30.06.2021r. do godz. 13:00 (decyduje data wpływu do MGOPS w  Sztumie).
Aplikacje, które wpłyną  po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie i miejscu kolejnego etapu naboru.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta
i Gminy w Sztumie (www.bip.sztum.pl), na stronie www.mgopssztum.pl Miejsko- Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sztumie, ul. Mickiewicza 39.

Jednocześnie informujemy, że dokumenty wybranego i zatrudnionego kandydata/kandydatki zostaną dołączone do jego akt osobowych. Pozostałe dokumenty nie odebrane przez kandydatów/kandydatki
w terminie 3 miesięcy od daty upowszechnienia informacji o wyniku naboru, zostaną komisyjnie zniszczone.

Druki oświadczeń są do pobrania na stronie www.mgopssztum.pl lub w sekretariacie MGOPS
w Sztumie – pokój nr 11.

Zastrzegamy sobie możliwość odwołania konkursu bez podania przyczyn.

 

 

                                                                                                                                      DYREKTOR MGOPS
                                                                                                                                              w Sztumie
                                                                                                                                MALGORZATA KOZŁOWSKA

 

 

OBOWIĄZEK INFORMACYJNY:

KLAUZULA ZGODY – POSTĘPOWANIE REKRUTACYJNE

  1. Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sztumie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy na stanowisko kierowcy-konserwatora dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 7 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniu dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.) oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018r., poz. 1000).
  2. Przyjmuje do wiadomości, że w dowolnym momencie mogę odwołać udzieloną zgodę, pisemnie na Adres Administratora danych, a wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  3. Mam świadomość, że wyrażenie niniejszej zgody jest dobrowolne, jednakże bez jej wyrażenia nie jest możliwe uwzględnienie mojej aplikacji w procesie rekrutacji, o którym mowa w punkcie 1.

 

 

KLAUZULA INFORMACYJNA – POSTĘPOWANIE REKRUTACYJNE

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i  ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/649 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018r., poz. 1000) informuję, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sztumie.
  2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Sztumie, to iod@mgopssztum.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko kierowcy-konserwatora w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Sztumie.
  4. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do krajów poza Unią Europejską, a także do innych odbiorców danych osobowych.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane prze okres do czasu zakończenia rekrutacji i wyłonienia zwycięscy konkursu, a następnie przez okres 3 miesięcy.
  6. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania , którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy.
  8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem postepowania rekrutacyjnego, a konsekwencją ich nie podania jest niemożliwość uczestniczenia w rekrutacji na stanowisko kierowcy-konserwatora.
  9. Pani/Pana dane osobowe nie są przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie podlegają profilowaniu.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU NA STANOWISKO PRACY
OFERTA NR 2/2021

Miejsko- Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Mickiewicza 39, 82-400 Sztum

Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na stanowisko pracy

Kierowcy-konserwatora

został wybrany Pan Marek Żejmo.

Kandydat spełnił wszystkie formalne i merytoryczne wymogi konkursu.


Sztum, dnia 08.07.2021 r.