Urząd Miasta i Gminy

logo proj

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze do spraw realizacji i rozliczania projektu współfinansowanego ze środków UE - w czasie trwania projektu, zwanego w dalszej części ogłoszenia referentem ds. realizacji i rozliczania projektu
w Miejsko - Gminnym Zespole Oświaty w Sztumie, 82-400 Sztum, ul. Mickiewicza 39

I. Kandydat/kandydatka ubiegający się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania niezbędne:
1. Wykształcenie wyższe.
2. Doświadczenie – 2-letnie doświadczenie z realizacji projektów w zakresie Europejskich Funduszy Społecznych.
3. Aktualna wiedza z zakresu przygotowania, realizacji i rozliczania projektów współfinansowanych ze środków UE i innych, w tym znajomość zasad nowej perspektywy finansowej 2014-2020.
4. Nieposzlakowana opinia.
5. Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie.
6. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
7. Obywatelstwo polskie i pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
8. Biegła znajomość obsługi komputera (Word, Excel, Power Point, Internet).

II. Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość i umiejętność stosowania przepisów:
- ustawa z dnia 26 stycznia 1982r. Karta Nauczyciela,
- ustawa z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty,
- ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
- ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych,
- ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
2. Znajomość zagadnień z zakresu: tworzenia projektów, przygotowania wniosku o dofinansowanie projektu, wdrażania projektu, zarządzania projektem, rozliczania i sprawozdawczości projektu.
3. Preferowane cechy osobowościowe: samodzielność, umiejętność szybkiego uczenia się, umiejętność planowania i szybkiego podejmowania decyzji, odpowiedzialność, kierowanie się zasadami etyki zawodowej, kreatywność, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, umiejętność radzenia sobie z nieprzewidzianymi problemami, odporność na stres, dobra organizacja pracy, dokładność, rzetelność, dyspozycyjność.

III. Zakres zadań na stanowisku obejmuje m. in.:
Do obowiązków referenta ds. realizacji i rozliczania projektu należało będzie wykonywanie czynności związanych z realizacją projektu RPPM.03.01.00-IZ.00-22-001/16 pn. Z przedszkolem na Ty – upowszechnianie i podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Mieście i Gminie Sztum współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, a w szczególności:
1) oszacowanie wartości zamówień i opracowanie planu zamówień w ramach projektu,
2) przygotowanie i przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
3) przygotowanie zleceń,
4) opracowanie dokumentacji kwalifikacyjnej,
5) opracowanie dokumentacji rekrutacyjnej,
6) nadzór nad procesem rekrutacji,
7) ocena kwalifikowalności uczestników zajęć,
8) wprowadzenie i analiza danych w ramach systemu SL 2014,
9) monitoring i ewaluacja projektu, w tym m.in. kontrola zgodności z harmonogramem, pomiar i monitorowanie wskaźników,
10) zastępstwo koordynatora projektu,
11) wykonywanie innych czynności zleconych przez koordynatora projektu,
12) opis dokumentów księgowych,
13) wewnętrzna weryfikacja realizacji projektu polegająca m.in. na sprawdzaniu poprawności prowadzonej dokumentacji w OWP realizującym, w zależności od zakresu realizowanych zadań,
14) bieżące czuwanie nad prawidłową realizacją projektu m.in. w celu zminimalizowania ryzyka nieterminowej realizacji projektu, eliminowanie mogących wystąpić trudności,
15) bieżącą kontrolę dzienników zajęć, kart pracy (frekwencji, tematyki zajęć, ilości godzin),
16) weryfikacja dokumentacji kwalifikacyjnej, sprawdzanie kwalifikowalności uczestników projektu, weryfikacja przepływu uczestników projektu,
17) weryfikacja zgodności wydatków z budżetem projektu przez angażowanie zamówienia przed dokonaniem wydatku,
18) bieżąca analiza obowiązującego stanu prawnego, śledzenie proponowanych zmian w prawodawstwie krajowym, informowanie personelu zarządzającego projektem o zaistniałych zmianach,
19) przygotowywanie wniosku o płatność w zakresie swojego działania,
20) sporządzanie i rozliczenie umów oraz zleceń zawieranych w projekcie na podstawie protokołu odbioru wskazującego szczegółowy zakres wykonywanych czynności lub realizowanych dostaw,
21) sprawdzanie przedstawianych faktur/rachunków dotyczących poniesionych kosztów na realizację zajęć wyjazdowych z protokołem odbioru i listą obecności na zajęciach,
22) opracowanie dokumentacji projektowej, wzorów dokumentów, w tym: wzór harmonogramu wyjazdów edukacyjnych, rozkładu (zakresu tematycznego) zajęć, list obecności,
23) bieżąca kontrola dokumentacji wyjazdów (harmonogramów, programów, kart wyjazdów, list obecności),
24) bezpośrednie kontaktowanie się z pracownikami Departamentu EFS Urzędu Marszałkowskiego,
25) udzielanie na bieżąco odpowiedzi i wyjaśnień związanych z realizacją projektu poprzez stały odbiór e-maili z zapytaniami,
26) promowanie projektu poprzez bieżącą informację na stronach internetowych w Informatorze Miasta i Gminy Sztum i współpracę z prasą lokalną, w zakresie realizowanych działań.

oraz inne czynności wynikające z realizacji projektu pn. Z przedszkolem na Ty – upowszechnianie i podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Mieście i Gminie Sztum współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, niezbędne do osiągnięcia założonych celów oraz prawidłowej i terminowej jego realizacji.
Zakres obowiązków może być zmieniony w trakcie realizacji projektu, stosownie do potrzeb związanych z prawidłową realizacją projektu.

IV. Wymagane dokumenty
1. Życiorys (CV).
2. List motywacyjny.
3. Kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom).
4. Kwestionariusz osobowy według wzoru dostępnego na stronie bip.sztum.pl w zakładce „Nabory i konkursy”.
5. Wykaz przygotowywanych, realizowanych i rozliczanych projektów z podziałem na wielkość i źródło finansowania.
6. Referencje lub zaświadczenie od pracodawców potwierdzające spełnienie wymagania określonego w pkt I.2. Referencje powinny zawierać następujące informacje:
a) nazwa projektu,
b) całkowita wartość projektu,
c) zakres zadań wykonywanych przez kandydata w ramach projektu,
d) imię i nazwisko oraz numer telefonu osoby, która może potwierdzić referencje.
7. Oświadczenie kandydata poświadczające stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
8. Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.
9. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
10. Kserokopie świadectw pracy.
11. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
12. Inne dokumenty dodatkowe potwierdzające wiedzę, umiejętności i kwalifikacje.
13. Kandydat/kandydatka, który/która zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

V. Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:
1. Wymiar czasu pracy: 1 etat,
2. umowa o pracę na czas realizacji projektu,
3. Obowiązująca dobowa norma czasu wynosi 8 godzin, a tygodniowa przeciętnie 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy.
4. Wynagrodzenie za pracę miesięczne.
5. Praca ma charakter pracy biurowej,
6. Wymagana dyspozycyjność.
7. Warunki pracy zgodnie z obowiązującymi pracowników samorządowych przepisami powszechnie obowiązującymi (Kodeks Pracy, ustawa o pracownikach samorządowych) oraz wewnętrznymi regulaminami.
8. Stanowisko zostało utworzone w ramach powyższego projektu.

VI. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Miejsko – Gminnym Zespole Oświaty w Sztumie w pokoju nr 46 lub pocztą na adres Miejsko – Gminny Zespół Oświaty w Sztumie, ul. Mickiewicza 39, 82-400 Sztum z dopiskiem: „Nabór na stanowisko do spraw realizacji i rozliczania projektu współfinansowanego ze środków UE – referent ds. realizacji i rozliczania projektu” do dnia 09.06.2017 r. Aplikacje, które wpłyną do Miejsko - Gminnego Zespołu Oświaty w Sztumie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.sztum.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Miejsko-Gminnego Zespołu Oświaty w Sztumie. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r., poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016 r, poz. 902)".

Zastrzegamy sobie możliwość odwołania konkursu bez podania przyczyn.


Informacja o wynikach naboru
na wolne stanowisko urzędnicze

do spraw realizacji i rozliczania projektu współfinansowanego ze środków UE
- w czasie trwania projektu, zwanego w dalszej części ogłoszenia referentem ds. realizacji
i rozliczania projektu
w Miejsko - Gminnym Zespole Oświaty w Sztumie,
 82-400 Sztum, ul. Mickiewicza 39

W drodze przeprowadzonego postepowania konkursowego Komisja Konkursowa nie dokonała wyboru żadnej kandydatury.

Uzasadnienie:
Kandydatka, która złożyła dokumenty nie przeszła I etapu naboru z powodu nie spełnienia wymogów formalnych konkursu.

Dyrektor Miejsko - Gminnego Zespołu Oświaty w Sztumie
Katarzyna Krzyżykowska