Urząd Miasta i Gminy w Sztumie

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
ds. planowania przestrzennego
w Urzędzie Miasta i Gminy Sztum, 82-400 Sztum, ul. Mickiewicza 39


I. Kandydat ubiegający się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania niezbędne:

  1. wykształcenie minimum średnie techniczne – preferowany kierunek – budownictwo, architektura,
  2. doświadczenie zawodowe: minimum 12 miesięcy na stanowiskach ds. planowania przestrzennego lub budownictwa lub architektury, 
  3. nieposzlakowana opinia,
  4. niekaralność prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  6. obywatelstwo polskie i pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,

II. Wymagania dodatkowe

  1. znajomość ogólnych zagadnień dotyczących samorządu gminnego i finansów publicznych (dodatkowym atutem będzie znajomość programów unijnych),
  2. znajomość procedur administracyjnych (w tym: Kodeksu postępowania administracyjnego) ;
  3. znajomość przepisów prawa w zakresie planowania przestrzennego, prawa budowlanego;
  4. dobra znajomość obsługi komputera i programów biurowych oraz poczty elektronicznej
  5. umiejętność organizacji pracy,
  6. komunikatywność, samodzielność pracy na danym stanowisku
  7. dokładność, skrupulatność, cierpliwość; sumienność, dyspozycyjność,

III. Zakres zadań na stanowisku obejmuje m. in:

  1. Obsługa działań z zakresu planowania przestrzennego: opiniowanie i uzgadnianie dokumentów planistycznych oraz prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu decyzji o warunkach zabudowy i lokalizacji celu publicznego
  2. Przygotowywanie spraw związanych z roszczeniami finansowymi wynikających z ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (renta planistyczna) 
  3. Opiniowanie zamierzeń inwestycyjnych na gruntach gminnych. 
  4. Przygotowanie zakresu dokumentacji projektowej dla zamierzeń inwestycyjnych
  5. Dokonywanie oceny zmian w zagospodarowaniu przestrzennym miasta
  6. Opiniowanie zamierzeń inwestycyjnych na etapie koncepcji urbanistyczno - architektonicznej
  7. Przygotowywanie wniosków o wyłączenie gruntów z produkcji rolnej
  8. Przygotowywanie dokumentów oraz wniosków do ujęcia w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego i studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Sztum 
  9. Dokonywanie analizy wniosków i uwag dotyczących zmian w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Sztum i miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego
  10. Prowadzenie spraw dotyczących estetyki miasta i gminy Sztum - egzekwowanie zapisów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w mieście i gminie
  11. Prowadzenie i aktualizacja rejestru nazewnictwa ulic oraz numerów porządkowych posesji.
  12. Dokonywanie przeglądów budynków komunalnych, prowadzenie ich książek obiektów.
  13. Prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych, zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych, w zakresie obowiązków na stanowisku.


IV. Wymagane dokumenty

  1. życiorys (CV),
  2. list motywacyjny,
  3. kserokopie dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),
  4. kwestionariusz osobowy,
  5. oświadczenie kandydata poświadczające stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  6. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
  7. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  8. kserokopie świadectw pracy,
  9. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  10. inne dokumenty dodatkowe potwierdzające wiedzę, umiejętności i kwalifikacje,
  11. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

V. Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:

  1. wymiar czasu pracy pełen etat ,
  2. obowiązująca dobowa norma czasu wynosi 8 godzin, a tygodniowa przeciętnie 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy,
  3. wynagrodzenie miesięczne,
  4. praca biurowa na II piętrze budynku bez windy,
  5. warunki pracy zgodnie z obowiązującymi pracowników samorządowych przepisami powszechnie obowiązującymi (Kodeks Pracy, ustawa o pracownikach samorządowych) oraz wewnętrznymi regulaminami.

VI. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia jest niższy niż wymagane ustawowo 6%.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w pokoju INFORMACJA lub pocztą na adres Urzędu Miasta i Gminy w Sztumie z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. planowania przestrzennego, do dnia 03.03.2014r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
 
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.sztum.pl/ oraz pisemnie na adres kandydatów spełniających wymagania obowiązkowe. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 008 r. Nr 223, poz. 1458)".

Zastrzegamy sobie możliwość odwołania konkursu bez podania przyczyn.

 


 

 

OR II 2110.6.2014                                                                                                  Sztum, dnia 11.03.2014r.

 

Informacja o wynikach naboru
na stanowisko ds. planowania przestrzennego w Urzędzie Miasta i Gminy w Sztumie

 

W drodze przeprowadzonego postępowania konkursowego Komisja Konkursowa dokonała wyboru kandydatury Pani Dajany Czarneckiej ze względu na szeroki zakres posiadanej wiedzy i doświadczenie zawodowe, określone w wymogach konkursu, a niezbędne na przedmiotowym stanowisku pracy, która uzyskała wynik bardzo dobry podczas rozmowy kwalifikacyjnej

 

Sekretarz  Miasta i Gminy Sztum
Daria Mietlewska-Dura