Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
do spraw energetycznych i komunalnych
w Urzędzie Miasta i Gminy Sztum, 82-400 Sztum, ul. Mickiewicza 39
I. Kandydat ubiegający się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania niezbędne:
- Wykształcenie wyższe - kierunek administracja lub ochrona środowiska lub budowlane lub inne techniczne oraz doświadczenie w zakresie realizacji projektów lub zadań związanych z energetyką, efektywnością energetyczną, odnawialnymi źródłami energii itp. lub wykształcenie średnie i przynajmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z energetyką, efektywnością energetyczną, odnawialnymi źródłami energii itp.
- Nieposzlakowana opinia
- Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku
- Obywatelstwo polskie i pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych
II. Wymagania dodatkowe
- znajomość ogólnych zagadnień dotyczących samorządu terytorialnego, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, ustawy o drogach publicznych, prawo o ruchu drogowym, prawo budowlane, prawo energetyczne, ustawa o efektywności energetycznej i prawo zamówień publicznych, prawo ochrony środowiska,
- prawo jazdy kategorii B
- obsługa komputera (znajomość obsługi powszechnie używanych systemów operacyjnych, aplikacji biurowych oraz doświadczenie w pracy z oprogramowaniem specjalistycznym, obsługa poczty elektronicznej, umiejętność pracy w środowisku sieciowym)
- odpowiedzialność, dokładność, staranność, komunikatywność
- umiejętność pracy w zespole oraz samodzielność przy rozwiązywaniu problemów
- dyspozycyjność
III. Zakres zadań na stanowisku obejmuje m. in.:
- Wykonywanie zadań gminy zgodnie m.in. prawem energetycznym, ustawą o efektywności energetycznej, ustawą o samorządzie gminnym, finansach publicznych, prawem zamówień publicznych, prawem budowlanym, prawo ochrony środowiska,
- Planowanie i aktualizacja planów w zakresie utrzymania, eksploatacji, remontów i budowy infrastruktury energetycznej w tym planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe
- Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do prowadzenia przetargów na wykonawstwo inwestycji i remontów związanych z infrastrukturą energetyczną
- Sprawozdawczość inwestycyjna
- Przygotowywanie wniosków o pozyskanie środków pozabudżetowych na realizację gminnych inwestycji energetycznych i komunalnych
- Współpraca z zarządcami infrastruktury technicznej
- Wykonywanie zadań dotyczących spraw komunalnych
- Prowadzenie spraw dotyczących odnawialnych źródeł energii
IV. Wymagane dokumenty
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kserokopie dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom)
- kwestionariusz osobowy,
- oświadczenie kandydata poświadczające stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- kserokopie świadectw pracy,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- inne dokumenty dodatkowe potwierdzające wiedzę, umiejętności i kwalifikacje
- Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
V. Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:
- wymiar czasu pracy 1 etat
- obowiązująca dobowa norma czasu wynosi 8 godzin, a tygodniowa przeciętnie 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy
- wynagrodzenie miesięczne
- praca ma charakter pracy biurowej, jednakże wymaga częstych wyjazdów w teren
- wymagana dyspozycyjność,
- warunki pracy zgodnie z obowiązującymi pracowników samorządowych przepisami powszechnie obowiązującymi (Kodeks Pracy, ustawa o pracownikach samorządowych) oraz wewnętrznymi regulaminami.
V. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi 3,115 w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia i jest niższy niż wymagane ustawowo 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w pokoju INFORMACJA lub pocztą na adres Urzędu Miasta i Gminy w Sztumie z dopiskiem: Nabór na stanowisko do spraw energetycznych i komunalnych” do dnia 06.03.2012r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.sztum.pl/ oraz pisemnie na adres kandydatów spełniających wymagania obowiązkowe. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 008 r. Nr 223, poz. 1458)".
Zastrzegamy sobie możliwość odwołania konkursu bez podania przyczyn.
Informacja o wynikach naboru
na stanowisko ds. energetycznych i komunalnych w Urzędzie Miasta i Gminy w Sztumie
W drodze przeprowadzonego postępowania konkursowego Komisja Konkursowa dokonała wyboru kandydatury Pana Edwarda Jasińskiego ze względu na szeroki zakres posiadanej wiedzy i doświadczenie zawodowe, określone w wymogach konkursu, a niezbędne na przedmiotowym stanowisku pracy, który uzyskał wynik bardzo dobry podczas rozmowy kwalifikacyjnej.
Sekretarz Miasta i Gminy Sztum
Daria Mietlewska-Dura