1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe;
b) nieposzlakowana opinia;
c) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie;
d) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
e) obywatelstwo polskie i pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
f) minimum roczny staż pracy w administracji publicznej.
2. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość przepisów oraz wytycznych Instytucji Zarządzającej RPOWP 2007-2013;
b) mile widziane doświadczenie w zakresie pozyskiwania środków UE;
c) znajomość ogólnych zagadnień dotyczących samorządu gminnego i finansów publicznych;
d) znajomość procedur administracyjnych;
e) znajomość ustawy o zamówieniach publicznych;
f) dobra znajomość obsługi komputera i programów biurowych oraz obsługi poczty elektronicznej;
g) odpowiedzialność, dokładność , staranność, komunikatywność, samodzielność przy rozwiązywaniu problemów, umiejętność pracy w zespole
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Praca na przedmiotowym stanowisku polega między innymi na:
a) prowadzenie spraw z zakresu współpracy z zagranicą;
b) inicjowanie przedsięwzięć mających na celu pozyskiwanie środków pozabudżetowych na zadania gminy;
c) prowadzenie projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej;
d) współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego oraz organizacjami pozarządowymi w zakresie przygotowania i realizacji projektów współfinansowanych ze źródeł pozabudżetowych;
e) prowadzenie spraw z zakresu rozwoju turystyki;
f) prowadzenie spraw z zakresu promocji gminy, w tym przygotowywanie materiałów promocyjnych o gminie i ich prezentacja na różnych targach, wystawach i ekspozycjach;
g) opracowywanie i wdrażanie metod komunikacji społecznej w gminie;
h) współpraca z mediami;
i) opracowywanie gminnego biuletynu informacyjnego;
j) gromadzenie i aktualizacja informacji o gminie;
k) prowadzenie spraw w zakresie występowania o odznaczenia państwowe i resortowe;
l) prowadzenie spraw w zakresie wyrażania zgody na używanie herbu i flagi gminy.
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV);
b) list motywacyjny;
c) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie ( wzór do pobrania w Informacji Urzędu i na stronie internetowej BIP);
d) dokument poświadczający wykształcenie (dyplom );
e) oświadczenie kandydata poświadczające stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
f) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie;
g) kopie świadectw pracy;
h) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Spośród złożonych aplikacji komisja rekrutacyjna dokona wstępnej weryfikacji i ustali listę kandydatów spełniających wymogi formalne, których zaprosi do II tury konkursu ( rozmowy kwalifikacyjne ), o czym zainteresowanych poinformujemy odrębnym pismem lub telefonicznie.
Termin składania ofert w zamkniętych kopertach z napisem „konkurs na stanowisko do spraw pozyskiwania środków pomocowych, współpracy z zagranicą i promocji gminy - PP IV" , do dnia 17 maja 2010r. ( liczy się data stempla pocztowego) na adres Urzędu Miasta i Gminy w Sztumie ul. Mickiewicza 39 .
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (055) 640 63 20
Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane. Nadesłanych ofert nie zwracamy. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://www.bip.sztum.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta i Gminy Sztum. Zastrzegamy sobie możliwość odwołania konkursu bez podania przyczyn.
Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101 poz, 926 ze zmianami)".
Informacja o wynikach naboru na stanowisko ds. pozyskiwania środków pomocowych, współpracy z zagranicą i promocji gminy PP IV w Urzędzie Miasta i Gminy w Sztumie
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko został wybrany Pan Kamil Markowski zam. Sztum
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pan Kamil Markowski posiada wymagane wykształcenie. Spełnia kryteria określone w wymogach konkursu. W wyniku rozmowy kwalifikacyjnej otrzymał najwyższą ocenę . Komisja konkursowa stwierdziła, że Pan Kamil Markowski posiada odpowiedni zakres wiedzy wymagany na w/w stanowisku.
Sekretarz Miasta i Gminy Sztum
Antoni Downarowicz