Urząd Miasta i Gminy w Sztumie

Wydruk z serwisu BIP, dn.
Urząd Miasta i Gminy w Sztumie ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy - do spraw księgowości budżetowej

1. Wymagania niezbędne:

a) wykształcenie minimum średnie ekonomiczne o kierunku rachunkowość
b) obywatelstwo polskie
c) pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych
g) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku
h) nieposzlakowana opinia
i) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie

2. Wymagania dodatkowe:
g) znajomość ogólnych zagadnień dotyczących samorządu gminnego i finansów publicznych ze szczególnym uwzględnieniem
- klasyfikacji dochodów i wydatków
- zasad rachunkowości
- planów kont dla samorządu terytorialnego
h) dobra znajomość obsługi komputera i programów biurowych
i) dokładność, staranność , odpowiedzialność
j) samodzielność przy rozwiązywaniu problemów
k) umiejętność pracy w zespole
l) dyspozycyjność

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) ewidencja na kontach pozabilansowych: zaangażowanie wydatków roku budżetowego i przyszłych lat na bieżąco wynikających z umów, zleceń i innych dokumentów
b) uzgadnianie zaangażowania z kontem 130 – wydatki budżetowe
c) analiza sald konta zaangażowania
d) ewidencja składników majątku trwałego UMiG na kontach księgi głównej – wartościowo i ilościowo-wartościowo w księgach pomocniczych
e) sprawdzanie i rozliczanie inwentaryzacji rocznej zgodnie z planem na dany rok

4. Wymagane dokumenty:
i) życiorys (CV),
j) list motywacyjny,
k) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie ( wzór do pobrania w Informacji Urzędu i na stronie internetowej BIP)
l) dokument poświadczający wykształcenie (dyplom)
m) oświadczenie kandydata poświadczające stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku
n) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie
o) kopie świadectw pracy,
p) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

Spośród złożonych aplikacji komisja rekrutacyjna dokona wstępnej weryfikacji i ustali listę kandydatów spełniających wymogi formalne, których zaprosi do II tury konkursu ( rozmowy kwalifikacyjne ), o czym zainteresowanych poinformujemy odrębnym pismem lub telefonicznie.

Termin składania ofert w zamkniętych kopertach z napisem „konkurs na stanowisko ds. księgowości budżetowej FB.VIIâ€? , do dnia02 października 2009r. ( liczy się data stempla pocztowego) na adres Urzędu Miasta i Gminy w Sztumie ul. Mickiewicza 39 .

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (055) 640 63 20

Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane. Nadesłanych ofert nie zwracamy. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej WWW.bip.sztum.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta i Gminy Sztum.

Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101 poz, 926 ze zmianami

Informacja o wynikach naboru
na stanowisko ds. księgowości budżetowej FB VII w Urzędzie Miasta i Gminy w Sztumie



Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana Pani Wanda Grabowska zam. Barlewiczki

Uzasadnienie dokonanego wyboru:

Komisja konkursowa dokonała wyboru kandydatury Pani Wandy Grabowskiej ze względu na bardzo dobrą znajomość zagadnień wymaganych na w/w stanowisku określoną w wymogach konkursu.


Sekretarz Miasta i Gminy Sztum
Antoni Downarowicz