Urząd Miasta i Gminy
Zarządzenie nr 10/2004
Burmistrza Miasta i Gminy Sztum
z dnia 16 marca 2004 roku


w sprawie powołania Komisji Przetargowej

Na podstawie § 1 Uchwały nr 10./2002 Zarządu Miasta i Gminy Sztum z dnia 22 lutego 2002r.w sprawie powoływania osób do składu Komisji na przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i zatwierdzenie regulaminu pracy komisji przetargowych
zarządzam co następuje

§ 1


W związku z wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie dokumentacji projektowej i wykonawczej (wraz pieszego przedmiarem pieszego kosztorysem inwestorskim) na modernizację istniejącego ciągu pieszego – bulwar nad jeziorem Sztumskim – z infrastrukturą towarzyszącą i zielenią
powołuję Komisję do przeprowadzenia postępowania i wyboru najkorzystniejszej oferty w składzie :

  • Przewodniczący:
    Zbigniew Tchórzewski

    Członkowie:
    Teresa Nowak
    Daria Mietlewska - Dura
    Marek Dobrzyński

§ 2


  1. Postępowanie wszczęto dnia 02.03.2004 r. na wniosek Zbigniewa Tchórzewskiego -Kierownika Referatu Inwestycji, Rozwoju i Planowania Przestrzennego UMiG Sztum.
  2. Przetarg odbędzie się w dniu 18.03.2004 r., o godz. 13.00 w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Sztumie ul. Mickiewicza 39 pok. 33.

§ 3


Komisja przetargowa obowiązana jest przeprowadzić przetarg zgodnie z obowiązującymi przepisami.

§ 4


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


Burmistrz
Miasta i Gminy Sztum

Leszek Tabor