Urząd Miasta i Gminy

Ewidacja Ludności - Wydanie wykazu imiennego osób zameldowanych w lokalu lub budynku

 

I. Miejsce załatwienia sprawy:
    
Urząd Miasta i Gminy w Sztumie
Referat Organizacyjny
piętro 2, pokój 38 

 

II. Wymagane dokumenty:

  1. wniosek
  2. dowód osobisty lub inny dokument ze zdjęciem potwierdzający tożsamość (do wglądu)
  3. dowód dokonania opłaty od osób, jednostek organizacyjnych i podmiotów mających obowiązek uiszczenia tej opłaty
  4. aktualny dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu: umowa cywilno-prawna, wypis z księgi wieczystej, decyzja administracyjna, orzeczenie sądu lub inny dokument poświadczający tytuł prawny do lokalu  

 

III. Sposób załatwienia sprawy:

odpowiedź w formie wykazu; wykaz można odebrać osobiście w pok.38 lub może zostać doręczony za pośrednictwem poczty (zgodnie z życzeniem wnioskodawcy)

 

IV. Opłaty:    

  • 31 zł opłaty za dane jednostkowe, tj. informacje dotyczące jednej osoby lub imion i nazwisk wszystkich osób zameldowanych pod jednym adresem, w formie wpłaty w na rachunek gminy: Bank Spółdzielczy w Sztumie nr konta 74830900000000004220000020. . Dowód wpłaty należy dołączyć do wniosku.
  • bez opłat - osoby, jednostki organizacyjne i podmioty zwolnione z opłaty na podstawie ustawy o ewidencji ludności

 

V. Czas załatwienia sprawy:

30 dni od daty złożenia wniosku

 

VI. inne informacje:

-

 

VII. Tryb odwoławczy:    

w przypadku odmowy udostępnienia danych osobowych przysługuje odwołanie do Wojewody Pomorskiego za pośrednictwem Burmistrza Miasta i Gminy Sztum w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji odmownej 

 

VIII. Podstawa prawna:
    

  • art.46 ustawy z dnia 24 września 2010r. o ewidencji ludności (tekst jednolity Dz.U. z 2015r., poz.388 z późn.zm.)
  • ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz.U. z 2014r., poz. 1182 z późn.zm.)
  • rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 września 2011r. w sprawie opłat za udostępnienie danych z rejestrów mieszkańców, rejestrów zamieszkania cudzoziemców oraz rejestru PESEL (tekst jednolity Dz.U. z 2015r., poz. 1388)
  • ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. z 2016r., poz.23)
  • rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 5 października 2011r. w sprawie określenia wzorów wniosków o udostępnienie danych z rejestru mieszkańców, rejestru zamieszkania cudzoziemców i rejestru PESEL oraz trybu uzyskiwania zgody na udostępnienie danych po wykazaniu interesu faktycznego (Dz.U. z 2011r. Nr 243, poz.1450 z późn.zm.)